Gå til innhold

Det kunne vært værre

Gjest Hei der

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er det beste nei. Ble skuffet fordi det så ut som om det skulle bli så bra. 

Anonymkode: bbf1a...804

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den er artig jeg. Man må huske at dette er en annen type serie enn det man er vandt til fra Eckbo, og det er også meningen. Denne serien handler kun om én karakter, som forøvrig er en ganske vanlig mann. Det eneste som er spesielt, er at han har 7 barn med 6 forskjellige damer, og dette fører jo med seg en del rot. Småbarnsforeldre kjenner seg vel igjen i dette med at de fort kan miste litt oversikten over barnas aktiviteter etc, men Eckbo overdriver denne situasjonen med å ha flere barn. Han er jo vanligvis kjent for karakterer som skiller seg veldig ut, og gjerne fler av dem i slengen. Hovedpersonen i denne serien er ikke sånn. Bare man skjønner at dette ikke er en typisk Eckbo-serie, så innser man at den er litt artig.

Anonymkode: 199b6...b5b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hele fyren er drit kjedelig for å være ærlig. Humoren hans har aldri slått an hos meg. 

Anonymkode: 926dd...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes serien er så forutsigbar.. 5 minutter inn i episoden og jeg har gjettet hva resten av episoden handler om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2018 den 4.05, Hei der skrev:

Med Espen Eckbo.  Fy faen for en kjedelig serie. Dårligst Eckbo  har kommet med.

Hvorfor startet du en tråd om serien da? :klo: 

Anonymkode: f6615...f66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hei der
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor startet du en tråd om serien da? :klo: 

Anonymkode: f6615...f66

For å si min mening. 

Hvorfor så dumt spørsmål?:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sjansen for at den barnløse svenske dama i første episode, dukker opp med bolle i ovnen i siste episode? 😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den, jeg! Hverdagslig og enkel humor - som man også kan kjenne seg igjen i. Ikke noe spesielt overdrevent, men vanlig. Hvis det gir mening, haha

Anonymkode: 24211...fae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

On 10/6/2018 at 10:07 PM, Mæn40 said:

Hva er sjansen for at den barnløse svenske dama i første episode, dukker opp med bolle i ovnen i siste episode? 😁

Det er meget tilfredsstillende å ha rett 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Har sett sesong 1 og ser nå på sesong 2 

Har ikke trukket på smilebåndet en eneste gang. Hvordan denne fikk en sesong 2 forstår ikke jeg. 

Jeg kun ser på for det er ingen ting annet å se på.

Anonymkode: 29798...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk det er hakket for tragisk til å være kjempemorsomt. Synes synd på både ham og barna. Bortsett fra det, litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...