AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Nei, jeg har ingen dame som nekter meg å slikke. Jeg har bare ingen dame, og det er åresvis siden jeg har fått slikket noen. Traff en jente over en stund i vår, men vi rakk ikke å komme så langt før ting ble avsluttet (begge var enige om å avslutte). Jeg angrer bare på at jeg ikke tok insj tidligere og slikket henne. Og dessverre er det i min verden lenge mellom hver gang en mulighet melder seg😕 Anonymkode: 4a4a8...41c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Kjør deg en ons på lørdagsaften Anonymkode: 306c4...495
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjør deg en ons på lørdagsaften Anonymkode: 306c4...495 Slikker ikke hvem som helst Anonymkode: 4a4a8...41c 2
Gjest lillemy36 Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Kom så skal du få 😂😂😂 HAHAHAHA kødda... men kan vel ikke være så vannskelig og få til det vel?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat nå, lillemy36 skrev: Kom så skal du få 😂😂😂 HAHAHAHA kødda... men kan vel ikke være så vannskelig og få til det vel? Ikke lov å friste slik uten å mene det😛 Nja, som litt tilbaketrukket og med lite nettverk og venner, så er det ikke så lett. Anonymkode: 4a4a8...41c
Gjest lillemy36 Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Er bare å laste ned tinder Osv det. Ikke vannskelig og få seg sex nå til dags ( dessverre i noen tilfeller )
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Er ikke så vanskelig som du gjør det til sjæl Om du er så tilbaketrukket at det hindrer deg fra å oppnå det du vil i livet bør du naturligvis jobbe med dette. En seriøs motivasjons coach (nei IKKE datingcoach) som hjelper deg med å komme mer ut av skallet ditt og være mer åpen og frampå (GENERELT , og ikke bare med sjekking som mål) og selvhjelpsbøker kan være veldig nyttig Anonymkode: d29c2...e79 1
LoneWolf Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 7 hours ago, lillemy36 said: Er bare å laste ned tinder Osv det. Ikke vannskelig og få seg sex nå til dags ( dessverre i noen tilfeller ) Det er nok ikke like enkelt for menn som for kvinner når det kommer til å bare ha seg med noen på Tinder da det er enormt stor konkuranse for menn som er ute etter det der. Og det er ikke alle som er interessert i ONS heller. Kjæreste eller ff er vel det jeg selv uten tvil hadde foretrukket for det er lite som frister med å møte noen for tilfeldig sex en gang og aldri se dem igjen. 1
Hr. Aktiv Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 16 timer siden, lillemy36 skrev: Er bare å laste ned tinder Osv det. Ikke vannskelig og få seg sex nå til dags ( dessverre i noen tilfeller ) Å? I vennekretsen min sies det stikk motsatte. Alle de ser ut som folk å er relativt oppegående.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 Du er en drøm. Anonymkode: 33491...b61
Nevian Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Forstår lengselen. Kjenner altfor godt på den selv... 1
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 Helt enig med deg, ser ikke etter ons jeg heller... har hvert mye på sånne apper, men blir snakk om sex med engang .... avviste mange.... og snakket med noen som ikke snakket om sex, men samtalene ebber ofte ut.. ga opp til slutt . Det skal sies at jeg er ufør og sliter med selvtilitten og helsa også. Så ikke lett og møte folk så ofte, kan hende det er litt derfor det ebber ut også. Så min feil også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå