Gå til innhold

Onanerer du når du har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette? 

Anonymkode: 35476...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvsagt 

Anonymkode: 038aa...407

Skrevet

Ja, hvorfor ikke. Jeg trenger ikke noe i vaginaen for å komme, klitten er ikke der ;)

Anonymkode: 2246d...da8

• Liker 7
Skrevet

Jeg onanerer nesten kun når jeg har mensen. Det er som regel bare da jeg er kåt.

Anonymkode: b2e24...a19

• Liker 1
Skrevet

Ja, er kåtere da pluss jeg kjører mest klitoris-stimulering så det gjøres jo fint med tampong i og uten søl. Eller så kan man gjøre det i dusjen.

Anonymkode: f9e0f...c0f

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har hørt det er livsfarlig og kan gi store senskader. 

Anonymkode: fbcba...e06

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! :) Bruker menskopp, så null søl, og litt kokosolje for glid. ❤️

Anonymkode: f8697...6d1

• Liker 1
Gjest lillemy36
Skrevet

Onanerer like mye da som ellers 😊😊

Skrevet

Såklart, om man føler for det :) 

Både utvendig og innvendig stimuli alt etter hva jeg føler for (men legger et håndkle under meg i tilfelle noe skulle renne nedover på underlaget). Egentlig er nesten bruk av et leketøy til innvendig stimuli bedre under mensen enn ellers :fnise: (for meg og min kropp). 

Det eneste jeg sier nei til er å «kjøre brannbil», når jeg er i et forhold (er singel akkruat nå så ingen fare for det). Jeg føler meg ekstremt lite sexy når jeg har mensen. En ting er å tilfredstille meg selv, men er noe helt annet om en mann skal inn i bildet med blod, slim og alt som hører med 😳😬  

Så for meg, ingen brannbil, men gjerne onanering, meg og Mr Fun Bobby! 👍🏻

Anonymkode: b9af8...e48

• Liker 1
Skrevet

Ja av og til, både sex eller onanerer  

Anonymkode: 18f41...ac7

Skrevet

Er ikke så prippen at jeg lar være om jeg føler at jeg absolutt må det ;) 

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Hvis jeg føler for det, ja. Ikke de første dagene, da blør jeg så mye at det bare ville blitt gris, men mot slutten når det ikke kommer så mye blod er det ikke noe problem. Det hender jeg blir litt ekstra når rett rundt mensen.

Anonymkode: e3dbb...f62

Skrevet

Nei. Jeg har null sexlyst når jeg har mensen. Har bare vondt, er irritabel og dritt lei. 

Anonymkode: 8be9d...e28

Skrevet

Ja, men kun utvendig typ på klitten og ved bruk av menskopp og på egenhånd. Blir alltid ekstra kåt rundt mens, og jeg trenger den godfølelsen enda mer enn ellers med alle smerter og tårer som kommer da. 

Anonymkode: a0b30...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...