AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hei! Er det noen som har operert sine tunge øyelokk her? Jeg er bare 24 år men øyelokkene mine er ganske så tunge, og jeg vet at dette kommer av arv. Jeg ser både eldre og trettere ut enn jeg er! Det er veldig kjedelig. Er dette noe dere tror jeg vil kunne få dekket, i og med at øyelokkene sannsynligvis blir tyngre og tyngre med alderen? De er allerde såppas tunge at de kommer ned til øvre kanten på øyet. Påvirker ikke synet mitt i dag, men jeg ser for meg at det kan bli slik i fremtiden. Også lurer jeg på: Hva betalte du? Er du fornøyd? Erfaringer generelt? Hvor lenge ser man "operert ut" og var det vondt? Håper på svar!! 😄 Anonymkode: 740ea...f6f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg liker tunge øyelokk og hadde aldri tatt noen op. Nå har du særpreg, etterpå ser du ut som alle andre. Anonymkode: a3956...50a
wintergirl Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker tunge øyelokk og hadde aldri tatt noen op. Nå har du særpreg, etterpå ser du ut som alle andre. Anonymkode: a3956...50a Var ikke det hun spurte om. At du liker det får være, men det er Ts som skal være fornøyd uansett hvor lik alle andre du syns hun er. 5
wintergirl Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Har ikke tatt det selv, men du kan snakke med legen din hvis du har veldig tunge og det er plagsomt for deg. Han henviser deg enten til plastikk kirurg eller øyelege(de også utfører operasjoner for tunge øyelokk) så får du ta det videre der om du kvalifiserer til å få det dekket. Ellers koster det vel ca.14-15 000 ,- Pass uansett på å gå til en lege som er dyktig. Angående smerter så er det individuelt og fra person til person. Jeg har fjernet litt fett fra anklene(fettsuging) og jeg hadde ikke smerter i det hele tatt. Legen hadde sikret meg sterkere smertestillende, men jeg trengte dem ikke. Skal ikke sammenligne øyelokk og ankler da 😊 Men det varierer. Lykke til!😊
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Man får det dekt om det hindrer synet i den grad at bilkjøring er uforsvarlig. Moren min fikk det. Jeg har også hengende øyelokk men det var for lite til å bli dekt selvom de dekker øvre del av irisen og pupillen når jeg ser rett frem. Hun var så hoven at hun ikke kunne åpne øynene på flere dager og så forslått ut med blodutredninger i et par uker. Når blåmerkene forsvant var det noe "rart" og synlig arrvekst, men etter halvannet år ser de veldig fine ut og man kan bare se arret om hun viser meg og lukker øyet og strekker ut huden. Anonymkode: 1e7c2...fa8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har ikke operert, men har nylig vært hos fastlegen med problemet. Legen henviste meg videre til vurdering. Legen mente at jeg har såpass heng at jeg vil få dekket operasjon, men det må selvsagt vurderes av en kirurg. Anonymkode: adaf6...0ef
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg har operert. Betalte selv og har ikke angret en dag. Eneste jeg har angret på er at jeg ikke gjorde det for lenge siden. Det er jo ikke akkurat noen dyr operasjon, så jeg hadde vurdert det enten du får det dekket eller ei. Lykke til Anonymkode: 11921...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 Takk for svar! Hvor gammel er du, og hvor gammel var du da du opererte? Hvor lang tid tok det før du var helt fin igjen etter operasjonen? 🙂 Anonymkode: 740ea...f6f
wintergirl Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg skal selv fikse mine øyelokk etterhvert.
MammaMums Skrevet 25. oktober 2018 #10 Skrevet 25. oktober 2018 På 18.10.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev: Jeg har operert. Betalte selv og har ikke angret en dag. Eneste jeg har angret på er at jeg ikke gjorde det for lenge siden. Det er jo ikke akkurat noen dyr operasjon, så jeg hadde vurdert det enten du får det dekket eller ei. Lykke til Anonymkode: 11921...d5a Hva kostet dwt? Hvis du syns det er greit å svare på?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #11 Skrevet 28. oktober 2018 Koster rundt 15 000kr her jeg bor. Anonymkode: 63240...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå