Gustine94 Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Gikk fra å være mørk brun (5) til blond (8) i håret! Gjorde dette selvfølgelig hos en frisør. Ble kjempe fornøyd, men vil bli lysere! Tenker å stripe det litt etter litt til jeg blir så lys som jeg vil.. men helst gjøre dette hjemme da det er ekstremt dyrt å dra til frisør! Hvilken hjemme bleking/striper anbefaler dere, uten at håret blir gult/oransje?
NancyDrew Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Ah... Får jeg lov til å prøve å få deg til å ombestemme deg? Det er så kjipt å bruke masse penger hos frisøren, få et kjempefint resultat, og så ødelegge det hjemme ved å gjøre noe selv. Er du sikker på du vil ta den sjansen? Du vet ikke hvilken type frisøren din har brukt, det du gjør kan gi et helt annet resultat og totalt kræsje med de nyansene du nå har. Tro meg- jeg har vært der
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Å stripe hår er en kunst. Svært få får det til hjemme, det vil garantert bli flekkete. Etter kun et par runder vil du få tyggis hår. Da er det no way back og da vil det ta flere år å få håret på rett vei igjen. Ikke gjør det! Anonymkode: 70770...177 1
wintergirl Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Tro meg Ts. Frisøren er dyr, men pengene er verdt det når du ser hva hjemmebleking kan gjøre med håret ditt. Hun kan legge inn noen striper + bruke en fargekorrigering. Det kan hende du vil angre dypt hvis du prøver på det hjemme. Been there 1
Aurora** Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Enten må du gå til frisøren eller dropp det hvis du ikke har råd. Har selv bleiket det hjemme og ble ikke pent😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå