Gå til innhold

Beste bomullstruser, som ser bra ut, selv etter flere vask.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei truser som mister formen og blir stygge. Hvilke truser bruker dere? Er mest interessert i bomullstruser. Liker noen fra stormberg, men tar gjerne i mot tips.

Anonymkode: 262d5...c1c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sloggi. Gode gamle sloggi, de bare holder og holder :) 

De har modeller som er mer moderne, eller hva jeg skal se, enn sånn var første årene. 

Anonymkode: b5548...8c0

• Liker 1
Skrevet

Efi på nett har gode truser i 100% bomull som man kan abbonere på. Da får man 6 stk to tre ganger i året. De mister ikke fasongen eller får huller/rakner. Prisen pr stk er rundt 43 kr.

Anonymkode: d0ca8...02b

• Liker 1
Skrevet

Pierre Robert og sloggi. Jeg kokvasker dem og de holder seg overraskende bra. 

• Liker 1
Skrevet

Victorias secret. Disse er altfor dyre i Norge, men jeg pleier å kjøpe dem i utlandet hvor de ikke er dyrere enn annet undertøy. Veldig gode, jeg har utelukkende disse i undertøysskuffen. 

Anonymkode: 1d0ba...1eb

Skrevet

De beste trusene jeg har er store løse gamle bestemortruser :) Ikke de hvite svære teltene, men de (i mønster og farger og ikke kun hvite) man fikk kjøpt på Hm , kappahl og cubus før. Ja jeg bruker fortsatt 15 år gamle truser og ergrer meg over at alt skal være så stramt og sexy i dag med syntetisk bomullsblanding. 

Er det noen som vet hvor man fortsatt kan få tak i behagelige truse-truser som ikke klemmer i skrittet, glir opp i rumpa, er tynne og lette i 100% bomull? Sloggi for eksempel syntes jeg er for stramt til å sove i eller gå i fjellet i, og i større og luftigere størrelse i "volumet"(skrittet) glir de bare opp på magen og lirker seg inn i rumpa fordi åpningene til låreneog magen også blir så stor da. 

Anonymkode: fbf08...967

Skrevet
På 2.10.2018 den 6.01, AnonymBruker skrev:

Victorias secret. Disse er altfor dyre i Norge, men jeg pleier å kjøpe dem i utlandet hvor de ikke er dyrere enn annet undertøy. Veldig gode, jeg har utelukkende disse i undertøysskuffen. 

Anonymkode: 1d0ba...1eb

Samme! Må snart ut og hamstre igjen.

Anonymkode: ac9f7...0b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...