AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hvis du skulle velge utdanning/yrkestittel den dag i dag, hva ville du ha valgt? Og hvorfor? Egner seg best for de med litt jobberfaring å svare. De som har levd noen år rett og slett🙈👍🏻 Anonymkode: ba8d9...79a
Tibbie Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg ville blitt utvikler. Jeg er 27, så det er vel ennå muligheter, men orker ikke mer studiegjeld. Arbeidsplassene skriker etter utviklere i hele Norge - også de tiltrekkende arbeidsgiverene. Dessuten kan man jobbe ganske selvstendig i en slik jobb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Istedet for utdanning ville jeg satt en idé ut i livet (gründer), slik at jeg forhåpentligvis hadde tjent nok penger til å gjøre "hva jeg vil" senere. Da kunne jeg drevet med mer varierte ting enn jeg gjør nå, hvor hver dag er lik og jeg teller år til pensjonisttilværelsen. Anonymkode: bae48...199
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Psykolog eller lektor. Anonymkode: 9c377...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå