AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 tror kanskje det kan stemme? hjelper sex mot stress og sinne? Jeg har aldri hatt sex 😕 jeg har store psykiske problemer, men merker jeg blir mer og mer stresset. Anonymkode: 21f7c...2eb
SlemUlv Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Sex hjelper ikke mot psykiske problemer, terapi kan gjøre. Jeg syns heller ikke sex hjelper mot sinne, jeg vil heller finner ut hvorfor jeg er sinna, også jobbe med å fikse det. 3
bobler Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Er glad og positiv, er ikke seksuelt aktiv. Tror det varierer veldig fra person til person. Men de fleste blir jo lykkeligere av å ha en kjæreste da (gjaldt ikke for meg men som sagt, det er individuelt). Tror ikke ONS og casual sex har noe for seg ifht. personlig lykke. Å ha sex når man er sur eller sinna høres ut som en oppskrift for katastrofe spør du meg. 3
Hr. Aktiv Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 10 minutter siden, bobler skrev: Er glad og positiv, er ikke seksuelt aktiv. Tror det varierer veldig fra person til person. Men de fleste blir jo lykkeligere av å ha en kjæreste da (gjaldt ikke for meg men som sagt, det er individuelt). Tror ikke ONS og casual sex har noe for seg ifht. personlig lykke. Å ha sex når man er sur eller sinna høres ut som en oppskrift for katastrofe spør du meg. Mange tyr til ons når de er litt utenfor. Selv så hjelper det å ha ei å dele sorger å gleder med. Hjelper mye faktisk. Trenger ikke å ha sex selv om man søker trøst.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Noen dager på overtid kan lett komme til uttrykk i noen grynt. Så hvis damer tror at en gang i blant er nok får leve tilsvarende proporsjonalt i sure omgivelser. Så nok sex er veien til mannens zen. Anonymkode: e76f8...508
Gjest INGNTNG Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Sex er absolutt noe som er bra for helsa, både psykisk og fysisk. Men det er ikke en quick-fix om du allerede sliter.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Jepp. Merker det på humøret med 2,5 års tørke. Anonymkode: e4d18...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 Bare en myte kvinneundertrykkende menn har skapt for å true de til sex eller kunne unnskylde dårlig atferd med at det liksom er kvinners feil fordi de ikke har gitt mannen sex. Har gått både 7 år, og nå 2 år uten sex og er på mist mest balanserte og stabile uten sex faktisk Anonymkode: a6497...59d 3
kisskissbangbang Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en myte kvinneundertrykkende menn har skapt for å true de til sex eller kunne unnskylde dårlig atferd med at det liksom er kvinners feil fordi de ikke har gitt mannen sex. Har gått både 7 år, og nå 2 år uten sex og er på mist mest balanserte og stabile uten sex faktisk Anonymkode: a6497...59d Jeg er kvinne og blir sur og gretten på dag 2 eller 3 uten en orgasme. Når det er sagt hjelper ikke sex på sinne sånn generelt, det hjelper kun på surhet grunnet sexmangel. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Jeg er kvinne og blir sur og gretten på dag 2 eller 3 uten en orgasme. Når det er sagt hjelper ikke sex på sinne sånn generelt, det hjelper kun på surhet grunnet sexmangel. Da kan du onanere og menn kan runke for å lette på trykket. Anonymkode: a6497...59d 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 Lengste jeg har gått uten er noe over et år. merket ingenting på humøret. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg onanerer noen ganger for å bli kvitt stress. Ja, det er jo seksuelt, men det er faktisk ikke av kåthet da. Så er det gangene en gjør det fordi en er kåt, og klart det også frigjør og mottar. Jo, sex er bra og gjør en gladere. Jeg er ikke i tvil. Det er å ta vare på både kropp og sinn vil jeg si. Anonymkode: 8ae21...0dc 1
herzeleid Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 Både å bli tilfredsstilt seksuelt, og det å oppleve kos og nærhet, motvirker nok stress og kan føre til at en blir mindre sur. Samtidig vil nok lettvint sex, kanskje særlig for kvinner, kunne føre til mer stress både med tanke på selv- og annen påført skam, praktiske bekymringer og anger. 1
Påkrevd Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan du onanere og menn kan runke for å lette på trykket. Anonymkode: a6497...59d Nå er det sånn at menn og kvinner i stor grad har lyst til å ha sex med hverandre, da. Det er liksom sånn menneskeheten består. Hva er da poenget med å sitte hvert til sitt og gni på seg selv? https://www.side2.no/aktuelt/9-vitenskapelige-grunner-til-a-ha-sex-ofte-4554222 Endret 2. oktober 2018 av Påkrevd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #15 Skrevet 2. oktober 2018 Sjefen min har definitivt ikke hatt sex på veldig mange år(i et kjærlighetsløst forhold). Og damen er en total heks. Hun er ALLTID sur, og ubehagelig mot alle, både ansatte og kunder. Tror hun kunne virkelig trenge noe kuk. Anonymkode: 79181...d41 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #16 Skrevet 2. oktober 2018 Floksel. Få som er så enkel i hodet, at sex ordner livet deres.. Anonymkode: 68879...76d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #17 Skrevet 2. oktober 2018 Tror ikke det har noe å si. Annet enn at personer som er fysisk og psykisk friske sikkert har oftere sex. Jeg var nærmest nymfoman før, slet med kronisk suicidalitet og depresjon. Nå etter noen fysiske skader er ikke sexlivet lenger det samme, men jeg har aldri hatt det så fint psykisk før! Noen særlig sammenheng har det nok ikke, men jeg tror absolutt ikke sex er noe quick fix, da hadde jeg aldri slitt psykisk. Anonymkode: 0597d...775
Mystic woman Skrevet 2. oktober 2018 #18 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg blir sur av slike tråder, jeg. Tenker dere automatisk at hvis noen er eller virker sure, er det på grunn av manglende sex? Definerer dere sex bare som partnersex? Selv har jeg ikke hatt sex eller hudkontakt med en mann på gud vet hvor mange år. Jeg tror allikevel jeg blir oppfattet som et normalt fungerende menneske. 1
Påkrevd Skrevet 2. oktober 2018 #19 Skrevet 2. oktober 2018 13 minutter siden, Mystic woman skrev: Jeg blir sur av slike tråder, jeg. Tenker dere automatisk at hvis noen er eller virker sure, er det på grunn av manglende sex? Definerer dere sex bare som partnersex? Selv har jeg ikke hatt sex eller hudkontakt med en mann på gud vet hvor mange år. Jeg tror allikevel jeg blir oppfattet som et normalt fungerende menneske. God sex kan være den prikken over i'en man gjerne vil ha i et ellers velfungerende liv, sånn rent psykisk. Det går an å leve et helt liv uten sex og klare seg utmerket, men hadde det vært uten betydning, så hadde vel ikke folk tatt seg bryet i den grad man faktisk gjør. Og så har det jo noen fysiske fordeler som er greie å ta med seg i slengen👍
*Mocca* Skrevet 3. oktober 2018 #20 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg blir glad av sex, uavhengig av om det har vært med partneren eller andre jeg har truffet, jeg smiler mer, føles lettere i kroppen og det varer alltid noen dager. Uten sex blir jeg gradvis mer gretten, anspent, utålmodig så for meg har sex en innvirkning på både humøret og generelt hvordan jeg har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå