AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 For seks mnd siden mistet jeg moren min brått og uventet. Jeg klarte ikke fortsette i hverken jobb eller studie. Går hos psykolog nå. Jeg leide en liten leilighet her jeg studerer, men etter hun døde klarte jeg ikke lenger å bo alene. Har skiftet mellom kjæresten min sin og hjemme hos pappa. I vente på AAP får jeg nå sosialstønad. Må ha AAP en stund for å komme meg på beina igjen, men den søknaden tar jo sin tid... Pappa har vært verdens beste og betalt for min leilighet mens jeg har betalt for å bo hos kjæresten min, sånn jeg kunne bo der istedenfor en annen (som han var på jakt etter grunnet dyr leie.) Ettersom jeg og kjæresten ikke har vært sammen så lenge så ville jeg helst det bare skulle vare for noen mnd, til jeg ble stabil nok og kunne flytte tilbake til min egen til vi kunne finne vårt eget. Nå har NAV stanset alt, fordi jeg har betalt leie en annen plass enn hva jeg har oppgitt... Jeg skjønner den, men har nav noe med hva jeg får penger av familien min til å bruke på? Spiller det noen rolle hvor jeg betaler den husleien, ettersom det er den samme? Jeg står fortsatt på samme adresse som før, jeg er jo der av og til, målet er jo å komme tilbake dit en gang. Nå har jeg bare vært så heldig i en vond situasjon å få hjelp fra familien rundt meg sånn at jeg ikke mister den, samtidig som jeg kan bo hos kjæresten min når dagene er på de tyngste... Hadde ikke jeg kunne betalt han så måtte noen andre ha flyttet inn, og da vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg. Hele livet mitt har jo raknet. Kan jeg kanskje forsøke å si det jeg sier her, til saksbehandleren min? Vi er jo ikke samboere i den forstand heller,... Vi betaler hvert vårt. Blir så stressa.. Livet var på stell for halvt år siden, nå er alt bare kaos, sorg og rot Og jeg savner mamman min Anonymkode: c0750...a5e 1