Pipaluk Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hvilken jobb ville du blitt lei av etter kort tid, helt uavhengig av lønn og andre frynsegoder. Jeg tror jeg lett ville kjedet meg som tannlege eller tannpleier i ordinær setting. Jeg hadde nok heller syntes det hadde vært mer interessant om jeg var med og rekonstruerte ansiktet til deformerte eller drev med identifikasjon av tannsett. jobbe på lager hadde jeg også blitt lei av( jobbet på et lager som 18-åring)
Gjest Bøff Eløff Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Ingeniør. Hadde kjedet meg ihjel eller to dager. Endret 1. oktober 2018 av Bøff Eløff
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Moderator på Kvinneguiden 👌 Anonymkode: f4882...d27 9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Har jobbet på fiskefabrikk flere ganger som sommerjobb, kan ikke tenke meg noe verre enn det! Å stå ved et samlebånd en hel dag i tillegg til overtid i fiskestank mens man er våt og kald er en skjebne verre enn døden i mine øyne. All respekt til de som orker. Anonymkode: 1fedf...2b5 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg hadde et kort vikariat hvor jeg kun losset av og på samlebånd. Jeg ville skrike etter en time. Skjønner ikke hvordan man holder ut slik. Vi roterte for avveksling, men da ble vi bare satt på et annet bånd.. Anonymkode: 6007a...661 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har hatt mange superkjedelige jobber da jeg jobbet i skoleferier. Tror den verste var da jeg jobbet på et vaskeri. Det kom inn digre containere med skittentøy fra cruiseskip, sykehus, hoteller. Alt skulle stappes inn i store (veldig store) vaskemaskiner. Når vasken var ferdig, ble tøyet rullet og tørket. Det var ekstremt varmt der inne. Og hver eneste dag var helt lik den forrige. Ingen utfordringer. Ingen tankevirksomhet. Ingen krav til noe som helst, bortsett fra å prestere det kunststykket å hive tøyet inn og ut av diverse maskiner..... Anonymkode: f5d54...9a3 6
Påkrevd Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) . Endret 1. oktober 2018 av Påkrevd
Påkrevd Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 11 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Ingeniør. Hadde kjedet meg ihjel eller to dager. Kjede deg? Ingeniør er jo særdeles diffust, da. En ingeniør kan reise til den internasjonale romstasjonen med sin bakgrunn, være aktiv i båtbygging på et skipsverft, jobbe på oljeplattform, sikkerheten på alle karusellene på Tusenfryd, utforme tsunamivarslingsanlegg på Hawaii, eller jobbe på kontor, for å nevne en bittebitteliten brøkdel av det en ingeniør kan finne på. Mere varierte yrkesmuligheter skal du lete lenge etter. 13
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 Kontorjobb. Jeg liker ikke sitte rolig og jobbe på en PC. Jeg trenger variasjon og møte mennesker. Anonymkode: 93ed4...7bf 3
Gjest Bøff Eløff Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 12 minutter siden, Påkrevd skrev: Kjede deg? Ingeniør er jo særdeles diffust, da. En ingeniør kan reise til den internasjonale romstasjonen med sin bakgrunn, være aktiv i båtbygging på et skipsverft, jobbe på oljeplattform, sikkerheten på alle karusellene på Tusenfryd, utforme tsunamivarslingsanlegg på Hawaii, eller jobbe på kontor, for å nevne en bittebitteliten brøkdel av det en ingeniør kan finne på. Mere varierte yrkesmuligheter skal du lete lenge etter. Og alt du nevner høres utrolig kjedelig ut.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 Er mange yrker jeg ikke kunne tenkt meg. Samlebåndsyrker.. Type lager, vaskeri, bakeri (har gått baker og konditor en gang i tiden, og det var nok..) osv.. Kunne heller ikke vært advokat eller jurist. Altfor kjedelig. Kunne heller ikke vært lærer eller tannlege. Anonymkode: d7bfc...8f2 2
Pipaluk Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2018 Advokat synes jeg høres kjempespennende ut! En må bare velge seg ut noen spesialområder. Det er ofte veldig vanskelige og tunge saker, samt at miljøet for advokater er veldig prestisjefylt, og kampen om territorie er stort. En bør derfor ha sterk psyke til jobben. Ang lærer, så er området stort. Det er ikke bare skolebarn som trenger lærer, alle steder trengs det pedagoger og voksenopplæring
bobler Skrevet 1. oktober 2018 #15 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Regnskapsfører eller noe annet økonomirelatert skrivebordsarbeid. Synes advokat og samlebåndsarbeider som nevnt i tråden, høres helt kurant ut. Endret 1. oktober 2018 av bobler 1
Pipaluk Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #16 Skrevet 1. oktober 2018 21 minutter siden, Påkrevd skrev: Kjede deg? Ingeniør er jo særdeles diffust, da. En ingeniør kan reise til den internasjonale romstasjonen med sin bakgrunn, være aktiv i båtbygging på et skipsverft, jobbe på oljeplattform, sikkerheten på alle karusellene på Tusenfryd, utforme tsunamivarslingsanlegg på Hawaii, eller jobbe på kontor, for å nevne en bittebitteliten brøkdel av det en ingeniør kan finne på. Mere varierte yrkesmuligheter skal du lete lenge etter. Proteseingeniør høres veldig interessant ut. Jeg snakket med en som jobbet med det. Du blir som en slags hovslager, bare at kundene kan prate
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #17 Skrevet 1. oktober 2018 Resepsjonist på treningssenter...jeg døde helt innvendig av å sitte der dag ut og dag inn. Ikke fikk jeg lov til å trene heller, men var tvunget til å se på alle som trente der. Anonymkode: fd61a...706 3
Wonders Skrevet 1. oktober 2018 #18 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Jobbe med dyr. Fytti grisen, det passer meg virkelig ikke. Eller innen for omsorgsyrker. Jeg er flink med det i følge alle, men jeg blir fullstendig tappet av energi. Kokk hadde tatt knekken på meg før vi hadde startet, jeg klarer å svi vann. Endret 1. oktober 2018 av Wonders 2
Wonders Skrevet 1. oktober 2018 #20 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har det, jeg har det, jeg har det, Servitør. Ohhhhhhh, den hadde jeg ikke taklet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå