Gå til innhold

Islams hemmelige invasjon av Europa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde100

Jeg slutter meg til den tidligere FN-mannen Butler og den italienske journalisten Fallaci som sier at det pågår en hemmelig islamsk invasjon av europa.

For det er nettopp det som foregår - når et despoti og en diktatorisk stat lurer og lirker seg inn i et åpent og sårbart demokrati som Europa er, så må vel noen og enhver stanse og spørre seg hva det er som foregår....

Men Vetle Lid Larsen har rett i sine betraktninger i Dagbladet i nyttårskiftet 1993/94 der han blant annet sier at: "Det gjelder å betale mest mulig til den som er villig til å komme og ta oss, og en muslim på Stortinget betyr i realiteten hundre muslimer"

For det er slik de opererer, listig og i flott - slik vi har sett sluheten og kynismen til 11.september-mordene i USA.

Vi står overfor mennesker som kommer fra regimer som tilsynelatenede lever i en tid vi for mer enn tusen år siden tok et endelig avskjed med - og det har vært en hard kamp å bygge opp demokratiene rundt i Europa - og disse vil vi bevare for enhver pris.

Islam har har i alle land de er dødsstraff, de har ingen Menneskerettighetserklæring, enn si anerkjenner eller har undertegnet den Europeiske menneskerettighetserklæringen, som Norge endelig for noen år siden trygte i Lovverket.

Montesqiues maktfordelingsprinsipp og folkekontrakten med videre, er palamenterisk sttsmannskunst på høyt filosofisk nivå, og vi ønsker ikke at mennesker fra regimer som hverken anerkjenner slike ideer eller ønsker å tilegne seg disse, skal få lov til å rokke ved vårt demokrati - Europas demokratier.

Når vi snakker om innvandring må man skille distinktivt fra innvandring av mennesker fra andre demokratier med innvandring fra diktaturer.

Et annet spørsmål er reelle flyktninger diktaturstater som har satt seg mot slike regimere og arbeider mot disse - nettopp for å oppnå som oss - demokratier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Musling

Det har jeg sett lenge; at det er en hemlig (tror de selv) invasjon av land som de mener lever i synd. Jeg har jobbet med så mange av disse Og man kan si at jeg er intolerant overfor muslimer, men de da? Er de så innmari tolerante da? De fleste av dem har den holdningen at "her kommer vi, og vi skal overta hele verden, for det har Allah sagt, bla bla bla, Allah, bla bla Jihad, bla bla Sharia".

Deler er slettet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj-da. En hemmelig konspirasjonsteori som noen vet om, ganske mange faktisk, siden journalister har skrevet om den.

Minner meg om den type hemmeligheter som blir fortalt for at alle skal vite om dem - jeg tror de kalles sladder........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at dette skremmer meg , det kan faktisk være noe i det . Jeg tror vi må se på hvor mange muslimer som utvandrer , disse vil over tid formere seg , bli større i hvert enkelt land . Få bedre stillinger , posisjoner osv. Jeg tror de bare er en tikkende bombe , som plutselig skal overta land vha å ha kommet inn i regjeringer , de venter bare på mere makt . Det er deres oppgave fra deres gud . Resten blir igjen å driver med selvmordsbombing av mål de finner passende , det er deres oppgave fra guden allha.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg blir mere og mere forbannet på muslimer , ja jeg generaliserer , det er fordi flesteparten er av samme ulla , de har en unormal tro på si gud , han styrer alt , han velger for dem , og de følger ham i alt . Og er det ikke en tankevekker at det vil være over 4 mill. muslimer i norge i 2039 , hva sier dere da ? Er det fortsatt synd på dem ?

Jeg mener ikke at man ikke skal hjelpe eller være humanitær , men jeg mener det er andre måter å hjelpe de på , og hvordan kan det være at så mange muslimer har grunnlag for å søke asyl ? De er på god vei til å få det som de vil , med moskeer og sine egne samfunn hvor de bygger opp sin relgion , som er dere ryggsøyle , den holder dem sterke . Jeg må bare si det , tror dere virkelig at vi hadde fått lov til å gjøre slike ting i deres land. NEI , helt sikkert ikke .

Jeg har kommet så langt at jeg ikke har noe til overs for muslimer , jeg blir provosert når jeg ser de glor og glaner på norske jenter , som jeg så utmerket godt vet hva de mener , NORSKE KVINNER ER HORER i deres øyne , og i deres relgion , alle opplysningene står i koranen.

Kall meg rasist , jeg er nok det , men det er stort sett mot muslimer , jeg synes vi bør se på at de faktisk er med på å opprettholde kriminaliteten , og utvide det området . Statistisk er menn med utenlandsk bakgrunn overrepresenter i det norske fengsel , HVORFOR I HEL**** SKAL VI HA DE DER , SEND DE HJEM MED ENVEISBILLETT. La oss vise at vi ikke tolererer slik oppførsel .

Det er greit at mange synes det er flott med et fargerikt fellesskap , men det er lov å ta av skylappene ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ho ho. her er det fortsatt fullt av brødhuer ser jeg. ja ja. dere skjelver vel i buksene. det kan dere jo bare kaste bort livet på for min del, når dere er så dumme. ler av dere. ha ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raimond

Islam For All reported the other day that, at present demographic rates, in 20 years' time the majority of Holland's children (the population under 18) will be Muslim. It will be the first Islamic country in western Europe since the loss of Spain. Europe is the colony now.

Or as Charles Johnson, whose excellent "Little Green Footballs" Web site turns up dozens of fascinating Islamic tidbits every day, suggested: "Maybe we should start a betting pool: Which European country will be the first to institute shari'a?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raimond

Fra Danmark

66-årig tvunget bort fra sit hjem

Vold, hærværk og tyveri driver Ove Andersen ud af sin bolig i Byparken i Svendborg, hvor han har boet siden 1971.

Print siden | Send siden

Ove Andersen, forfatter til bøgerne »Muslim i Danmark« og »Allahs profet«, føler sig chikaneret ud af den ejendom, han har boet i i 31 år. Foto: Finn Hjorth

AF JENS ANTON HAVSKOV

To indbrud. Hærværk på hans ejendele. Knallertkørsel indenfor på gangene. Farlige kælderbrande. Senest – for blot fire uger siden – et groft overfald, så han havnede fortumlet og forslået på betongulvet.

Den 66-årige tidligere lærer, nu forfatter, Ove Andersen, Svendborg, har efterhånden fået nok af at bo i det belastede boligkvarter Byparken, som han ellers har elsket at færdes i gennem alle årene, lige siden han flyttede ind i 1971.

»Det har været meget, meget svært for mig at træffe beslutningen om at flytte. Jeg er virkelig ked af det. Men når jeg alligevel føler mig nødt til at søge væk, så er det fordi, tingene her er ved at udvikle sig for dårligt.

Jeg har boet i Byparken fra før de sidste blokke var færdigbygget, så jeg er glad for området. Og selv om jeg ikke er specielt bange for at færdes her, så kan jeg jo også godt føle mig utryg indimellem,« siger Ove Andersen.

Som tidligere beboerforeningsformand i Byparken – og i øvrigt også tidligere landsformand for det landsdækkende initiativ C-holdets oprør – ved han, hvad der rører sig i det nære miljø.

Selv om det nu er tre år siden, han gik af som beboerformand, får han stadig en lind strøm af henvendelser fra folk af hans egen generation, når de har været udsat for ubehagelige tilnærmelser fra nogle af de ustyrlige unge, der har sat et yderst dårligt præg på Byparken med hærværk, trusler, vold og ballade.

»Det er sørgeligt at sige det, men det ender med, at alle de stærke beboere – de der har boet her i 20-30 år – alle er tvunget til at flygte herfra. Og det er slet ikke godt for området, men hvad pokker skal man ellers gøre? På et eller andet tidspunkt bliver det for meget, og det punkt har jeg så også selv nået nu,« siger Ove Andersen.

Byparken består af i alt syv blokke, samt et større antal klyngehuse. I alt bor der 1.500-2.000 mennesker i denne lille del af det ellers så idylliske Svendborg, og det er da også kun en meget lille, men hård kerne af unge, der gør livet surt for alle de andre.

»Det er et kvalificeret gæt at sige, at det kun drejer sig om mellem 15 og 25 helt unge mennesker, som står bag balladen. Deres alder taget i betragtning vil jeg mene, vi ikke taler om andengenerationsindvandrere, men fortrinsvis om tredjegenerationsindvandrere,« siger Ove Andersen.

Han understreger flere gange, at der absolut ikke er noget racistisk i hans opråb, og at f.eks. de ældre tyrkere i Byparken aldrig nogensinde har stået bag ballade. At der vitterlig ikke er bare skyggen af racist skjult i forfatteren Andersen, ses af, at to af hans bøger, skolebogen og romanen »Allahs profet« netop forsøger at afmystificere myter og er et positivt indspark til gavn for udlændinge, der lever i Danmark.

Mens han er ked af og ærgerlig over, at ganske få gør livet surt for en masse andre medborgere, så er han mildest talt harm over, at Svendborg Kommune efter hans opfattelse gør alt for lidt for at forvandle det belastede Byparken til et bedre sted.

»Der er bevilget en hel del statsmidler til at løfte området, men det negative er, at det er kommunens folk i den fælles styregruppe, der bestemmer, hvad pengene skal bruges til. Langt de fleste af pengene går til lønninger i stedet for at lave nogle flere aktiviteter, som folk får nogle positive oplevelser ud af, og så er det svært at ændre tingenes tilstand,« siger han.

Da Ove Andersen blev slået i gulvet for fire uger siden, skete det nede i kælderen foran hans eget pulterrum. Han var gået ned for at hente nogle småting, men en gruppe helt unge lømler var netop da i færd med at sparke døren i smadder. I øvrigt for anden gang inden for kort tid.

»Jeg spurgte dem, hvad fanden de lavede, og de svarede: Hvad rager det dig? Jeg fortalte dem, at det faktisk ragede mig, fordi det var min dør, de var i gang med at ødelægge.

Jeg gik alligevel derfra, for sådan en gammel mand som mig skulle sgu ikke til at slås med dem. Da jeg så ville gå op, kom der pludselig drønende nogle på knallert på den lange kældergang, og da jeg sagde til dem, at det var livsfarligt at køre rundt dernede på den måde, sprang de bare af knallerterne og slog mig i gulvet,« siger Ove, der ikke forventer, at det vil blive opklaret, hvem der overfaldt ham.

Lagt på www.bt.dk onsdag den 21. august 2002, kl. 02:26

http://www.bt.dk/Soeg.pl?&aid=109516&s=svendborg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raimond

Ifølge Lars Janson, universitetslektor ved Gøteborg universitet, koster innvandringen Sverige 267 milliarder kr pr år. Les den interessante artikkelen i Svenska Dagbladet om innvandringens kostnader i Sverige.

"Sverige får anses höra till de stora invandringsländerna i den västliga världen. Sverige konkurrerar med Frankrike om fjärde platsen efter Australien, Schweiz och Kanada. Det finns skäl att studera de ekonomiska konsekvenserna.

Flyktinginvandringen har blivit en förtäckt arbetskraftsinvandring. Högst tio procent av alla som fått stanna har haft asylskäl och är således flyktingar. Människosmugglare har varit ledande i att missbruka flyktingkonventionen. Därför har man i Norge och Finland nästan upphört att bevilja asyl."

for mere klikk:

http://www.svd.se/dynamiskt/Brannpunkt/did_2577372.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...