Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #461 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg synes Charlie har endret seg til det verre etter at han kom på torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprettballen66 Skrevet 29. oktober 2018 #462 Del Skrevet 29. oktober 2018 9 minutter siden, Winza skrev: 3 uker til? Gaute sa jo de skulle komme inn i uke 8 Skikkelig råttent gjort av dem å gjemme unna all maten bare for å få Håkan til å trekke seg... Men planen virket da☺️ Jeg synes det er hysterisk nå, fra sterke uenigheter til felles strategi for og vinne Torpet🤟 Og det er jo ett spill på alle måter .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #463 Del Skrevet 29. oktober 2018 8 minutter siden, Winza skrev: 3 uker til? Gaute sa jo de skulle komme inn i uke 8 Skikkelig råttent gjort av dem å gjemme unna all maten bare for å få Håkan til å trekke seg... I går (søndag) var det fortsatt i uke 5, og da var det 3 uker til uke 8. De klipper det vel ikke nødvendigvis slik at én ukedag på Farmen sendes på samme ukedag på TV? Regner med at det Gaute har sagt er det riktige. Anonymkode: a144c...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #464 Del Skrevet 29. oktober 2018 8 minutter siden, Winza skrev: Jeg synes Charlie har endret seg til det verre etter at han kom på torpet Enig. Han virket som en skikkelig fin fyr på Farmen, nå virker han mer sleip og usympatisk. Det gjør de forsåvidt hele gjengen inne på Torpet, jeg liker ingen av dem og håper ikke noen av dem vinner Farmen. Anonymkode: a144c...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #465 Del Skrevet 29. oktober 2018 3 minutter siden, Sprettballen66 skrev: Men planen virket da☺️ Jeg synes det er hysterisk nå, fra sterke uenigheter til felles strategi for og vinne Torpet🤟 Og det er jo ett spill på alle måter .. Skittent spill er ikke noe fint.. da blir man ikke noen verdig vinner 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig. Han virket som en skikkelig fin fyr på Farmen, nå virker han mer sleip og usympatisk. Det gjør de forsåvidt hele gjengen inne på Torpet, jeg liker ingen av dem og håper ikke noen av dem vinner Farmen. Anonymkode: a144c...703 Mon tro om Lasse har påvirket dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprettballen66 Skrevet 29. oktober 2018 #466 Del Skrevet 29. oktober 2018 10 minutter siden, Winza skrev: Skittent spill er ikke noe fint.. da blir man ikke noen verdig vinner Mon tro om Lasse har påvirket dem? Skittent og skittent. Jeg ser det som humor og taktikk jeg da. Ingen skadelidende og jeg lo i allefall godt☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #467 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg håper egentlig at den som kommer til torpet neste uke vinner slik at den sammensveisa vennegjengen blir splittet, begynner å bli kjedelig at det bare er dem 3 der hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. oktober 2018 #468 Del Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Jeg synes Charlie har endret seg til det verre etter at han kom på torpet Det gjør tydeligvis noe med folk å henge rundt Lasse for lenge 😏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #469 Del Skrevet 29. oktober 2018 7 minutter siden, vintage skrev: Det gjør tydeligvis noe med folk å henge rundt Lasse for lenge 😏 Stockholmsyndromet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. oktober 2018 #470 Del Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Stockholmsyndromet? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #471 Del Skrevet 29. oktober 2018 1 time siden, Sprettballen66 skrev: Men planen virket da☺️ Jeg synes det er hysterisk nå, fra sterke uenigheter til felles strategi for og vinne Torpet🤟 Og det er jo ett spill på alle måter .. Trakk Håkan seg?? Anonymkode: 5c4e8...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprettballen66 Skrevet 29. oktober 2018 #472 Del Skrevet 29. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trakk Håkan seg?? Anonymkode: 5c4e8...0bf Håkan dro hjem ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #473 Del Skrevet 29. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trakk Håkan seg?? Anonymkode: 5c4e8...0bf Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #474 Del Skrevet 29. oktober 2018 Faen da... Han var jo årets mest interessante deltaker. Burde da ikke være lov å gjemme bort maten slik at noen trekker seg? Kjedelig. Anonymkode: 5c4e8...0bf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #475 Del Skrevet 29. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen da... Han var jo årets mest interessante deltaker. Burde da ikke være lov å gjemme bort maten slik at noen trekker seg? Kjedelig. Anonymkode: 5c4e8...0bf Mon tro om han bare ble med for å få gratis røyk 😂 Virker som at alle som har forlatt torpet ikke har ønsket å være der mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #476 Del Skrevet 29. oktober 2018 Hvor mange deltakere sitter igjen på "Torpet" nå da? Og hvor lenge er de til noen av dem skal dukke opp på selve Farmen? Anonymkode: f2dd7...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #477 Del Skrevet 29. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange deltakere sitter igjen på "Torpet" nå da? Og hvor lenge er de til noen av dem skal dukke opp på selve Farmen? Anonymkode: f2dd7...7a3 3 Gaute sa 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #478 Del Skrevet 29. oktober 2018 22 minutter siden, Winza skrev: Mon tro om han bare ble med for å få gratis røyk 😂 Virker som at alle som har forlatt torpet ikke har ønsket å være der mer Hvorfor tenker du han fikk gratis røyk? Han måtte jo sikkert kjøpe kartongene på forhånd selv Anonymkode: e9dc1...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. oktober 2018 #479 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenker du han fikk gratis røyk? Han måtte jo sikkert kjøpe kartongene på forhånd selv Anonymkode: e9dc1...106 Var en spøk Endret 29. oktober 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 29. oktober 2018 #480 Del Skrevet 29. oktober 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trakk Håkan seg?? Anonymkode: 5c4e8...0bf De sultan ut, og laga kaffe på kafegrut, allerede koket opp 4 ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå