Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Jo, det var major spoiler for alle som klikket seg inn i Tv og Film kategorien på forumet og konsekvent hadde tenkt til å unngå Torpet tråden for å unngå spoiler men fikk jaggu hele spoilern i trynet fordet pga alt avslørt i ny egen trådtittel. Jævlig unødvendig! Rapportert for spoiling!

Anonymkode: 5eacd...800

Gud så ille. Da lever man seg virkelig inn i søpleprogrammer.

Anonymkode: 0214c...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Keikolina skrev:
 

Ja. Derfor vet vi at du er ts, hvis man sjekker.

Er det samme kode på alle tråder eller kun denne? 

Ts 

Anonymkode: b6af4...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Er det samme kode på alle tråder eller kun denne? 

Ts 

Anonymkode: b6af4...708

Man får egen kode i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Jo, det var major spoiler for alle som klikket seg inn i Tv og Film kategorien på forumet og konsekvent hadde tenkt til å unngå Torpet tråden for å unngå spoiler men fikk jaggu hele spoilern i trynet fordet pga alt avslørt i ny egen trådtittel. Jævlig unødvendig! Rapportert for spoiling!

Anonymkode: 5eacd...800

Lol, spoilet ingen ting, det er noe alle som ser på Torpet viste at kom til å skje

Ts 

Anonymkode: b6af4...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Keikolina skrev:
 

Man får egen kode i en annen tråd.

Åja, tusen takk for info 😺

Anonymkode: b6af4...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Jo, det var major spoiler for alle som klikket seg inn i Tv og Film kategorien på forumet og konsekvent hadde tenkt til å unngå Torpet tråden for å unngå spoiler men fikk jaggu hele spoilern i trynet fordet pga alt avslørt i ny egen trådtittel. Jævlig unødvendig! Rapportert for spoiling!

Anonymkode: 5eacd...800

ÅNEI😱!

Anonymkode: 435b9...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RødeDrage skrev:
 

Selv jeg som synes Lasse har vært kjip og usympatisk ganske lenge fikk en klump i halsen da han måtte si hadet til Tassen. Skjønner godt at han ble lei seg. 

Ble Paal ferdig med det flagget forresten? 

Helt enig. Fikk klump i halsen og tårer i øynene. Jeg er hestemenneske selv også og vet hvor glad man blir i dem og hvor vondt det er å ta farvel. ❤️ Lasse er en ustabil type og virker til tider usympatisk og vanskelig, men var utrolig rørende å se hvor glad han ble i fine Tassen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forhold har Lasse til hester fra før egentlig? 

Anonymkode: e9dc1...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan forhold har Lasse til hester fra før egentlig? 

Anonymkode: e9dc1...106

Kjenner ikke Lasse, men kan se på hvordan han omgåes og bruker hesten at han kan det, så han må ha sett en hest før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan forhold har Lasse til hester fra før egentlig? 

Anonymkode: e9dc1...106

Jeg mener han sa i en episode at han hadde hester hjemme. Trist at Tassen måtte reise fra ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i det som sies om Lasse og hesten. For meg virker det faktisk litt creepy at en godt voksen mann, som forøvrig framstår som veldig krass og kald, gråter som en unge når en hest han har kjent i noen få uker må dra. Det er ikke en naturlig reaksjon, og gir meg bare et intrykk av at Lasse er ustabil. Til sammenligning var Andrea, en følesesladet vegetarianer, i hvert fall ikke mer gråtkvalt da bukken måtte , enn det Lasse var da hesten bare måtte flytte. 

Anonymkode: a144c...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er ikke enig i det som sies om Lasse og hesten. For meg virker det faktisk litt creepy at en godt voksen mann, som forøvrig framstår som veldig krass og kald, gråter som en unge når en hest han har kjent i noen få uker må dra. Det er ikke en naturlig reaksjon, og gir meg bare et intrykk av at Lasse er ustabil. Til sammenligning var Andrea, en følesesladet vegetarianer, i hvert fall ikke mer gråtkvalt da bukken måtte dø, enn det Lasse var da hesten bare måtte flytte. 

Anonymkode: a144c...703

Jeg dør 😂

Anonymkode: 309a1...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er ikke enig i det som sies om Lasse og hesten. For meg virker det faktisk litt creepy at en godt voksen mann, som forøvrig framstår som veldig krass og kald, gråter som en unge når en hest han har kjent i noen få uker må dra. Det er ikke en naturlig reaksjon, og gir meg bare et intrykk av at Lasse er ustabil. Til sammenligning var Andrea, en følesesladet vegetarianer, i hvert fall ikke mer gråtkvalt da bukken måtte , enn det Lasse var da hesten bare måtte flytte. 

Anonymkode: a144c...703

Så stygt sagt! 🤬

Anonymkode: cecac...82e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

ÅNEI😱!

Anonymkode: 435b9...156

Enig, virket som det var verdens ende for han som mente jeg spoilet, blir slik når vi mister tassene våres 

Ts 

Anonymkode: b6af4...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Enig, virket som det var verdens ende for han som mente jeg spoilet, blir slik når vi mister tassene våres 

Ts 

Anonymkode: b6af4...708

Hestene

Anonymkode: 82326...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Apis skrev:
 

Vil bare legge til at jeg håper Lasse vinner hele greia, så kan kjæresteparet sitte der med lang nese 

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, RødeDrage skrev:
 

Veldig spent på hva de skal gjøre om han ikke ble det :fnise:

Vidar sa jo klart ifra hvem som måtte sy da😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Så stygt sagt! 🤬

Anonymkode: cecac...82e

Hææææ? Er dø og flytte stygt sagt? Bukken blei jo dø og hesten ble flytta. Andrea sippa da bukken ble avlivet og Lasse sippa da hesten ble flytta.

Anonymkode: 66c07...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...