Gå til innhold

Torpet

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg synes Vidar er en humoristisk kar jeg da. Han har noen morsomme kommentarer i hver episode. Tenker vi får se Lasse og Charlie i en heftig diskusjon snart☺️☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Winza skrev:

Lurer på hva som skjedde på slutten der :klo:

Mistenker at noe skjedde med drivhuset. De sa noe om skikkelige vindkast også var det lyden av noe som knuste. Men, for all del, det kan jo ha vært ett vindu noen hadde latt stått oppe eller noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, RødeDrage skrev:

Mistenker at noe skjedde med drivhuset. De sa noe om skikkelige vindkast også var det lyden av noe som knuste. Men, for all del, det kan jo ha vært ett vindu noen hadde latt stått oppe eller noe. 

Hadde vært morsomt egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det kommer 4 utfordere til Farmen i kveld,trodde utforderne skulle komme senere og at de skulle komme fra Torpen.

Anonymkode: 235c6...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som det kommer 4 utfordere til Farmen i kveld,trodde utforderne skulle komme senere og at de skulle komme fra Torpen.

Kommer jo bare 1 fra torpet så da ville det vært enda færre folk enn tidligere sesonger :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Kommer jo bare 1 fra torpet så da ville det vært enda færre folk enn tidligere sesonger :P 

Tja kunne vært sånn at de siste 3 som er inne på Torpen om 4 uker kunne fått sjansen på Farmen i stedet for helt nye folk som ikke har noe med Torpen å gjøre..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja kunne vært sånn at de siste 3 som er inne på Torpen om 4 uker kunne fått sjansen på Farmen i stedet for helt nye folk som ikke har noe med Torpen å gjøre..

TorpeT! Ikke Torpen! Et torp, torpet, flere torp, alle torpene. Hvorfor skriver du konsekvent torpeN? Ellers enig i det du skrever. Jeg syns også de tre siste på Torpet skulle fått komme inn på farmen. 

Anonymkode: d3f2a...888

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TorpeT! Ikke Torpen! Et torp, torpet, flere torp, alle torpene. Hvorfor skriver du konsekvent torpeN? Ellers enig i det du skrever. Jeg syns også de tre siste på Torpet skulle fått komme inn på farmen. 

Han tobakk fyren ser ut til å kunne bli en interessant deltaker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Han tobakk fyren ser ut til å kunne bli en interessant deltaker da

Det har du rett i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i. :) 

Vet ikke hvorfor men jeg klarer ikke å stoppe og tenke på Lothepus når jeg ser han 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
TorpeT! Ikke Torpen! 

Poteto , potato he he

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en forferdelig kjedelig Farmen denne gangen!

Lesbefokuset og bloggernfokuset overstyrer alt jo.

De som kunne laget litt liv, slik som Vidar og Jørgen ble jo sendt hjem grunnet deres sterke personligheter og evnen til og si ifra .

Nei, det er Torpet som drar, og eneste grunn til jeg ser Farmen i år.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Winza skrev:

Hvor lenge må de gå for å komme til torpet egentlig? Var lyst når han dro og bekmørkt når han ankom torpet :P

Tror de begynner å gå, så slutter de å filme, også skriver de avskjedsbrev og spiser mat i mellomtiden. Virker ikke så veldig sultne når de kommer til Torpet, og de burde vært det, hvis de ikke har spist siden før tvekampen. Og det gir mening siden de kommer frem når det er mørkt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Summ skrev:

Tror de begynner å gå, så slutter de å filme, også skriver de avskjedsbrev og spiser mat i mellomtiden. Virker ikke så veldig sultne når de kommer til Torpet, og de burde vært det, hvis de ikke har spist siden før tvekampen. Og det gir mening siden de kommer frem når det er mørkt 

Vil tro Torpet huset ligger et stykke unna,vil jo ikke risikere at de oppdager hverandre via en lang skogstur feks
Tror de skriver avskjeds brevet før tvekampen dvs på hytta....så bruker TV2 klippet til den som ryker ut.
Men ikke godt å si de kan jo klippe & lime programmet som de selv vil :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro Torpet huset ligger et stykke unna,vil jo ikke risikere at de oppdager hverandre via en lang skogstur feks
Tror de skriver avskjeds brevet før tvekampen dvs på hytta....så bruker TV2 klippet til den som ryker ut.
Men ikke godt å si de kan jo klippe & lime programmet som de selv vil :)

Hadde vært så morsomt hvis det hadde skjedd 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...