Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Det var da veldig til syting det var på Lasse da 🙄 Skjønner godt at Camilla rodde seg en tur jeg! :fnise: Håper det går bedre for Charlie i alle fall! 

2 timer siden, Winza skrev:
Gjør det hvert år men det er så mange søkere at sjansen er alltid veldig liten

Du får si ifra da vettu, så skal vi heie på deg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, RødeDrage skrev:
 

Det var da veldig til syting det var på Lasse da 🙄 Skjønner godt at Camilla rodde seg en tur jeg! :fnise: Håper det går bedre for Charlie i alle fall! 

Du får si ifra da vettu, så skal vi heie på deg ;) 

Jeg kunne ikke hengt i farmen tråden da i hvert fall i ettertid, ville blitt ganske teit hvis jeg drev og heiet og skrøt av meg selv 😂 

Bruker du å melde deg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:
Jeg kunne ikke hengt i farmen tråden da i hvert fall i ettertid, ville blitt ganske teit hvis jeg drev og heiet og skrøt av meg selv 😂 

Bruker du å melde deg på?

Du måtte nok laga deg en egen tråd, "Winza, endelig på Farmen!-tråden" eller noe sånt! 

Nei, desverre, jeg har ikke bodd i Norge de siste 7 årene, men har lekt endel med tanken! Har alltid sagt at det er det eneste reality-programmet jeg hadde vært med på. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RødeDrage skrev:
 

Du måtte nok laga deg en egen tråd, "Winza, endelig på Farmen!-tråden" eller noe sånt! 

Nei, desverre, jeg har ikke bodd i Norge de siste 7 årene, men har lekt endel med tanken! Har alltid sagt at det er det eneste reality-programmet jeg hadde vært med på. :P 

Bor du i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Bor du i USA?

Nei, i Wales, ganske mye mindre, men fortsatt (delvis) engelsktalende 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RødeDrage skrev:
 

Nei, i Wales, ganske mye mindre, men fortsatt (delvis) engelsktalende 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

Ah, skjønner hvorfor du har det profilbildet 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet :( Håper ikke skadene var alvorlige!

Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om noen av de som kommer inn på torpet faktisk ikke vil vinne, hittil nå så har hver deltaker vunnet og fått kommet inn på torpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:
 

Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet :( Håper ikke skadene var alvorlige!

Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen :)

Ikke ta dette ille opp, men hva er det du liker så godt med Vidar egentlig? Synes han er en av de mest usympatiske jeg har sett inne på gården, barnslig og arrogant

Anonymkode: 309a1...cec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Ikke ta dette ille opp, men hva er det du liker så godt med Vidar egentlig? Synes han er en av de mest usympatiske jeg har sett inne på gården, barnslig og arrogant

Anonymkode: 309a1...cec

Utenom det raseriutbruddet hans mot Camilla så synes jeg han virker som en trivelig fyr :) Men vi har alle forskjellige meninger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza skrev:
 

Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet :( Håper ikke skadene var alvorlige!

Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen :)

Du følger med.... han ville bytte ut Charlie med hvem som helst, og så fort som mulig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza skrev:
 

Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet :( Håper ikke skadene var alvorlige!

Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen :)

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/J18E2b/joergen-ringstad-hardt-kvestet-i-farmen-fraktet-med-sirener-til-sykehus?utm_content=row-2&utm_source=vgfront

Anonymkode: d38d5...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Summ skrev:
 

Du følger med.... han ville bytte ut Charlie med hvem som helst, og så fort som mulig...

Jeg følger med på torpet ja

Han vil bytte ut Charlie med en annen fordi Charlie er en stor konkurrent, ikke noe gale med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Jeg følger med på torpet ja

Han vil bytte ut Charlie med en annen fordi Charlie er en stor konkurrent, ikke noe gale med det

Går an å tenke over måten man snakker på. Skjønner han godt, men han kunne ordlagt seg annerledes 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre som er der nå blir der en uke til da? Nå som det ikke kom noen inn, blir det vel ikke tvekamp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, æøå* skrev:
 

De tre som er der nå blir der en uke til da? Nå som det ikke kom noen inn, blir det vel ikke tvekamp?

Blir ikke tvekamp nei, Lasse ble reddet der gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det ikke kom en ny en på torpet denne gangen, syns jeg det blir feil at Lasse skal få en "walkover". I mine øyne er det fremdeles hans tur til å kjempe, men han klarer vel å grine seg til å sende Charlie i kamp i stedet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er det veldig lenge til de fra "Torpet" skal komme inn på Farmen-gården?

Anonymkode: f2dd7...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...