RødeDrage Skrevet 12. oktober 2018 #301 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det var da veldig til syting det var på Lasse da 🙄 Skjønner godt at Camilla rodde seg en tur jeg! Håper det går bedre for Charlie i alle fall! 2 timer siden, Winza skrev: Gjør det hvert år men det er så mange søkere at sjansen er alltid veldig liten Du får si ifra da vettu, så skal vi heie på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. oktober 2018 #302 Del Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, RødeDrage skrev: Det var da veldig til syting det var på Lasse da 🙄 Skjønner godt at Camilla rodde seg en tur jeg! Håper det går bedre for Charlie i alle fall! Du får si ifra da vettu, så skal vi heie på deg Jeg kunne ikke hengt i farmen tråden da i hvert fall i ettertid, ville blitt ganske teit hvis jeg drev og heiet og skrøt av meg selv 😂 Bruker du å melde deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 12. oktober 2018 #303 Del Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Jeg kunne ikke hengt i farmen tråden da i hvert fall i ettertid, ville blitt ganske teit hvis jeg drev og heiet og skrøt av meg selv 😂 Bruker du å melde deg på? Du måtte nok laga deg en egen tråd, "Winza, endelig på Farmen!-tråden" eller noe sånt! Nei, desverre, jeg har ikke bodd i Norge de siste 7 årene, men har lekt endel med tanken! Har alltid sagt at det er det eneste reality-programmet jeg hadde vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. oktober 2018 #304 Del Skrevet 12. oktober 2018 4 minutter siden, RødeDrage skrev: Du måtte nok laga deg en egen tråd, "Winza, endelig på Farmen!-tråden" eller noe sånt! Nei, desverre, jeg har ikke bodd i Norge de siste 7 årene, men har lekt endel med tanken! Har alltid sagt at det er det eneste reality-programmet jeg hadde vært med på. Bor du i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 12. oktober 2018 #305 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Bor du i USA? Nei, i Wales, ganske mye mindre, men fortsatt (delvis) engelsktalende 🏴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. oktober 2018 #306 Del Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, RødeDrage skrev: Nei, i Wales, ganske mye mindre, men fortsatt (delvis) engelsktalende 🏴 Ah, skjønner hvorfor du har det profilbildet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. oktober 2018 #307 Del Skrevet 13. oktober 2018 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #308 Del Skrevet 14. oktober 2018 Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet Håper ikke skadene var alvorlige! Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #309 Del Skrevet 14. oktober 2018 Mon tro om noen av de som kommer inn på torpet faktisk ikke vil vinne, hittil nå så har hver deltaker vunnet og fått kommet inn på torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #310 Del Skrevet 14. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet Håper ikke skadene var alvorlige! Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen Ikke ta dette ille opp, men hva er det du liker så godt med Vidar egentlig? Synes han er en av de mest usympatiske jeg har sett inne på gården, barnslig og arrogant Anonymkode: 309a1...cec 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #311 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke ta dette ille opp, men hva er det du liker så godt med Vidar egentlig? Synes han er en av de mest usympatiske jeg har sett inne på gården, barnslig og arrogant Anonymkode: 309a1...cec Utenom det raseriutbruddet hans mot Camilla så synes jeg han virker som en trivelig fyr Men vi har alle forskjellige meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 14. oktober 2018 #312 Del Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet Håper ikke skadene var alvorlige! Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen Du følger med.... han ville bytte ut Charlie med hvem som helst, og så fort som mulig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #313 Del Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Så dumt at Jørgen ikke kunne bli med på torpet Håper ikke skadene var alvorlige! Jeg synes Lasse har roet seg ned nå, alle de 3 som er der nå kunne jeg tenkt å se vinne farmen så er spent på om noen av de får kommet inn til farmen igjen https://www.vg.no/rampelys/tv/i/J18E2b/joergen-ringstad-hardt-kvestet-i-farmen-fraktet-med-sirener-til-sykehus?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Anonymkode: d38d5...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #314 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Summ skrev: Du følger med.... han ville bytte ut Charlie med hvem som helst, og så fort som mulig... Jeg følger med på torpet ja Han vil bytte ut Charlie med en annen fordi Charlie er en stor konkurrent, ikke noe gale med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 14. oktober 2018 #315 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Jeg følger med på torpet ja Han vil bytte ut Charlie med en annen fordi Charlie er en stor konkurrent, ikke noe gale med det Går an å tenke over måten man snakker på. Skjønner han godt, men han kunne ordlagt seg annerledes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 14. oktober 2018 #316 Del Skrevet 14. oktober 2018 De tre som er der nå blir der en uke til da? Nå som det ikke kom noen inn, blir det vel ikke tvekamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #317 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, æøå* skrev: De tre som er der nå blir der en uke til da? Nå som det ikke kom noen inn, blir det vel ikke tvekamp? Blir ikke tvekamp nei, Lasse ble reddet der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. oktober 2018 #318 Del Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/J18E2b/joergen-ringstad-hardt-kvestet-i-farmen-fraktet-med-sirener-til-sykehus?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Anonymkode: d38d5...d56 Bra det ikke ble alvorlig, dumt det endte slik, synes ikke de stokkene skulle vært så høyt oppe som det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 14. oktober 2018 #319 Del Skrevet 14. oktober 2018 Selvom det ikke kom en ny en på torpet denne gangen, syns jeg det blir feil at Lasse skal få en "walkover". I mine øyne er det fremdeles hans tur til å kjempe, men han klarer vel å grine seg til å sende Charlie i kamp i stedet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #320 Del Skrevet 15. oktober 2018 Er det veldig lenge til de fra "Torpet" skal komme inn på Farmen-gården? Anonymkode: f2dd7...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå