Gå til innhold

Du som har fri i helg, ferier og/eller røde dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fri i helger? Har du høstferie, påskeferie og juleferie? Og/eller fri på røde dager?

Dersom du har det, da lurer jeg på hva du jobber som? (Spesielt nysgjerrig dersom du ikke er lærer!)

Anonymkode: 77103...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saksbehandler i NAV. 

Anonymkode: a8d86...925

Skrevet

Hos legemiddelgrossist (ikke fri i ferier da)

Anonymkode: eb97f...6d6

Skrevet

Har fri helger, røde dager, alle jobber inn julaften og nyttårsaften da vi holder stengt. Har selv ansvar for å ta ut fem uker ferie, men har aldri klart det da det må tilpasses alle andres timeplan og vi ikke kan stenge.

Jobber som saksbehandler i kommunen.

Skrevet

Jeg har ikke fri i høstferien og heller ikke i vinterferien. I påsken må jeg jobbe mandag - onsdag. Også i romjula. Jeg har 5 uker ferie og kan spre de utover året.

Kontorrotte.

Anonymkode: 8ddc3...960

Skrevet

Glemte å si at vi har stengt julaften og nyttårsaften.

Anonymkode: 8ddc3...960

Skrevet

Fri helger og alle røde dager. Fem uker ferie i året og anledning til å ta ferie når jeg vil. Jobber på gulvet på skipsverft.

Anonymkode: e2830...c17

Skrevet

Kultursjef. Fri helger, ferier og røde dager men jobber av og til kveld ifm utstillingsåpninger o.l.

Anonymkode: c136a...f2d

Skrevet

Barnehagelærer. Fri julaften og nyttårsaften. I tillegg ca 30t avspasering som ofte tas som jul/påske/høstferie, i tillegg til 5ukers ordinær ferie. 

Anonymkode: 55087...377

Skrevet

Har 10 uker ferie i året, men jobber 43 t/uka eller mer resten av året. Er lærer. Mye jobbing, men godt å ha fri når barna har fri. 

Anonymkode: 8aedc...ddb

Skrevet

Administrativt ansatt på universitet 

Anonymkode: a5b61...89d

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fri helger og alle røde dager. Fem uker ferie i året og anledning til å ta ferie når jeg vil. 

Anonymkode: e2830...c17

Dette pluss fleksitid, så jeg kan opparbeide med avspasering og være ganske fleksibel med arbeidsdagen. Arkitektkontor 

Anonymkode: 3ed9c...155

Skrevet

Spesialpedagog. 

Anonymkode: 74c2f...82b

Skrevet

Logoped. Fri hver helg, og røde dager. Ellers 5 uker ferie. Jobber julaften til kl. 12 f.eks, og jobber i romjulen. 

Anonymkode: 8fa9a...59f

Skrevet

Revisor. Har 5-6 uker kontraktsfestet ferie + bøtter og spann av timer til avspasering hvert år. Jeg tar 5-7 uker sommerferie, fri hele romjulen + ofte noen dager i høstferien. Jeg tar også fri i påsken, samt de inneklemt dagene på våren, så sant jeg har mulighet. 

Har ikke fast arbeidstid i helger, men må av og til ta helger på våren til hjelp, for å nå tidsfrister.

• Liker 1
Skrevet

Ridelærer.

Anonymkode: cd9ee...7cb

Skrevet

Rådgiver på universitet.

Anonymkode: 7e4e3...f4a

Skrevet

Elektriker. 

Anonymkode: 9950c...2c0

Skrevet

Jobber som ingeniør i staten. Har fri helger og røde dager, og har ellers fem uker ferie som jeg kan ta ut som jeg vil. Vi trenger ikke å forholde oss til andres timeplaner i særlig grad, og kan derfor ta fri i jula, påska, høstferien og vinterferien om man har nok feriedager eller fleksitid til overs.

Anonymkode: cf670...d78

• Liker 1
Gjest Kendall
Skrevet

Jobber ikke men lærere har fri på røde dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...