Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mulig feil plass dette her, men prøver likevel! 🙂 

når jeg legger ut bilde på Instagram og får likes så står det under bilde feks:

»likt av: Pål, Espen og 34 andre» 

Hva er det som gjør at de akkurat de to navnene står oppgitt og ikke noen av de andre 34 feks? 

Der er nemlig alltid samme navn som dukker opp som første navn - altså feks Pål. 

Ble litt nysgjerrig 🤔

Anonymkode: c1391...eda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de personene du har mest interaksjoner med :) Dere liker hverandres poster, sjekker profilene til hverandre, kommenterer på de samme tingene etc. 

Skrevet
38 minutter siden, NancyDrew skrev:

Det er de personene du har mest interaksjoner med :) Dere liker hverandres poster, sjekker profilene til hverandre, kommenterer på de samme tingene etc. 

Han som alltid kommer opp til meg er en jeg ser litt på profilen til da jeg er litt betatt ☺️ Men må han også se på min for at det skal komme opp? Eller holder det at det er jeg som lurkikker?

ts

Skrevet

Jeg lurer også på dette! Men hos meg så forandrer denne listen seg. 
Og så lurer jeg på ang hvem som har sett story. For ALLTID er det de samme personene som kommer opp øverst, og det litt rare er at 3 av dem er de jeg har mest med å gjøre. Altså "Andrea" og "Anne" som jeg skriver en del med, er sammen med og liker bildene til, og de liker mine. Og så er det han jeg er betatt av, som jeg har sjekket profilen til en del, men sluttet litt med det. Han liker bildene mine av og til og jeg liker hans av og til. 
Men så er det ei, som alltid er av de øverste også som jeg ikke kjenner særlig godt, vi liker aldri bildene til hverandre og har  liksom ingen stor grunn til å være veldig nysgjerrige på hverandre :S hvorfor er hun alltid øverst? vi skrives ALDRI, liker ikke hverandres bilder. vi ser bare story. 

Anonymkode: b8c41...9db

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på dette! Men hos meg så forandrer denne listen seg. 
Og så lurer jeg på ang hvem som har sett story. For ALLTID er det de samme personene som kommer opp øverst, og det litt rare er at 3 av dem er de jeg har mest med å gjøre. Altså "Andrea" og "Anne" som jeg skriver en del med, er sammen med og liker bildene til, og de liker mine. Og så er det han jeg er betatt av, som jeg har sjekket profilen til en del, men sluttet litt med det. Han liker bildene mine av og til og jeg liker hans av og til. 
Men så er det ei, som alltid er av de øverste også som jeg ikke kjenner særlig godt, vi liker aldri bildene til hverandre og har  liksom ingen stor grunn til å være veldig nysgjerrige på hverandre :S hvorfor er hun alltid øverst? vi skrives ALDRI, liker ikke hverandres bilder. vi ser bare story. 

Den har jeg faktisk svaret på 😄 se denne linken: https://www.topp.no/tech/dette-betyr-rekkefolgen-pa-hvem-som-ser-pa-instagram-story-en-din/69566585

ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har jeg faktisk svaret på 😄 se denne linken: https://www.topp.no/tech/dette-betyr-rekkefolgen-pa-hvem-som-ser-pa-instagram-story-en-din/69566585

ts

da skjønner jeg ikke hvorfor denne jenta havner så høyt oppe? hun gjorde det plutselig ikke nå. 
Men sist jeg postet story så er de øverste 
1. Venninne som jeg tektet en del med og litt fremdeles. som alltid liker bildene mine og jeg alltid hennes.
2. Samme.
3. Ei som nylig har begynt å følge meg og jeg henne, men vi har ikke sånn veldig stor interesse for hverandre.
4. Han jeg liker. har ikke likt så mange av innleggene hans, han liker ikke hvert eneste jeg liker. Jeg har nok sett på profilen hans en del  ganger. han liker bildene mine når bildet er bra, det samme gjør jeg med han.
5. slektning som jeg aldri liker bildene til. som jeg aldri tekster med.
6. Ei jeg gikk i klasse med som jeg ikke har noe å gjøre med lenger. på mange år...
7. kompis, burdte ha havnet over nr 6.
8.burdte også havnet over 6 da dette er ei annen i slekten som ofte liker bildene mine.
9 .slektning 😛 som liekr bildene mine, men tekstes aldri .

Jeg vet ikke om dette HELT stemmer. men han jeg liker er som regel alltid en av de første til å se..

Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Nå sjekket jeg siste story og der ligger ei venninne som knapt er inne på IG øverst...For meg som sjekker sånne ting underveis dersom jeg kjeder meg, ser det ut som det er kronologisk enten det er flere eller færre enn 50 som sjekker ut stories. 

At noen sjekker stories er vel mer et tegn på at de bruker ig og faktisk er inne der, ikke at de nødvendigvis legger igjen så mye tid på akkurat min eller din profil. 

Anonymkode: 550b2...b0b

Skrevet

Det er fordi det er de felles vennene instagram har catchet opp at du har mest interesse av. Besøker profilen til , ser flest stories av, tagger eller skriver til osv . Det har ingenting med om han sjekker din profil 

Anonymkode: 72abb...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...