Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Typen min spurte nettopp om jeg ville gifte meg... jaaa Han sa han ville om sommeren, neste sommer. Vi tenker på april, så det ikke blir så lenge til.. Er ikke været ok i april, sol og varmt ofte? Tidligere blir det vel ikke så sommerlig.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Vet ikke hvordan været er i Stavanger i april, men vi gifta oss i mars og hadde en helt topp dag. Selv om det var snøstorm...
linky Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 jeg tror som regel at været er ganske bra i april.jeg husker spesielt en periode i april, er vel noen år siden, det var jo rene sommerværet. så er ingen dum mnd å gifte seg i det. jeg gifter meg også i april mnd...
tøydukke Anna Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Det er jo som oftest ganske vårlig i april og temperaturen er vel vanligvis helt grei. Jeg skal gifte meg nå i april og vi har vel sett det som en fordel at det ikke er kjempevarmt på den store dagen. Dessuten er det jo litt utenfor "sesongen" så det er litt mindre pågang for leverandører, selskapssteder etc og dermed velger man kanskje litt friere. Tror april er en flott måned for bryllup jeg (men jeg er vel litt innhabil..)!
aprilbrud Skrevet 19. mars 2005 #5 Skrevet 19. mars 2005 Vi er vel også inhabil siden vi gifter oss om 4 uker, altså den 16. april. Men grunnen til at vi valgte april er selvsagt at det er en flott måned med masse håp og vår i luften! Det er forresten veldig vanskelg å skrive her med masse alkohol innabords... Jeg sliter litt må jeg innrømme...
tommeline Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Typen min spurte nettopp om jeg ville gifte meg... jaaa Han sa han ville om sommeren, neste sommer. Vi tenker på april, så det ikke blir så lenge til.. Er ikke været ok i april, sol og varmt ofte? Tidligere blir det vel ikke så sommerlig. Er vel heller vårlig enn sommerlig i april? Er jo ofte fint og vårlig i april, men det er jo sånn i dette landet at det fortsatt kan komme snø i april...
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 #7 Skrevet 20. mars 2005 Det varierer... April 2000 dro vi til Irland på ferie, og da var det vel ca én meter med snø her hjemme. Og da snakker vi om Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå