AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Ringenes Herre maraton utsolgt på 10 minutter i dag!!! Var helt tilfeldigvis inne på kino nettsiden pga HP Harry Potter maraton. Så ringenes herre plutselig var kommet opp når eg oppdaterte siden. Fikk de siste 2 setene sammen! Wow man! Sweet lady luck smiles! Anonymkode: d01a5...cca 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 96289...fce Hæ?! Hvordan kan dere si hæ Ingen LOTR fan her inne?! De har LOTR maraton i Oslo, Bergen og Trondheim hvert år. Trodde folk viste dette jeg Anonymkode: d01a5...cca
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ?! Hvordan kan dere si hæ Ingen LOTR fan her inne?! De har LOTR maraton i Oslo, Bergen og Trondheim hvert år. Trodde folk viste dette jeg Anonymkode: d01a5...cca Nei, jeg er ikke fra Oslo, Bergen eller Trondheim. Anonymkode: 96289...fce 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke fra Oslo, Bergen eller Trondheim. Anonymkode: 96289...fce De hadde det på Åndalsnes som er en veldig liten plass i Norge. Så tror det er flere plasser i Norge og! De hadde til og med Hobbiten maraton i Åndalsnes! Du bor kanskje i en kant i Norge der kino er dødt. Anonymkode: d01a5...cca
Elán Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ringenes Herre maraton utsolgt på 10 minutter i dag!!! Var helt tilfeldigvis inne på kino nettsiden pga HP Harry Potter maraton. Så ringenes herre plutselig var kommet opp når eg oppdaterte siden. Fikk de siste 2 setene sammen! Wow man! Sweet lady luck smiles! Anonymkode: d01a5...cca Heldig da! har dessverre ikke slikt tilbud her jeg bor, men så er ikke jeg så glad i å dra på kino heller. Foretrekker å sitte hjemme i godstolen med mulighet for å pause filmen om jeg må på toalettet eller hente snacks og drikke 😄 samtidig er det nok gøy å treffe andre LOTR-fans! 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 Har den på DVD så jeg kan ha LOTR maraton når jeg måtte ønske det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 38 minutter siden, Eugene Onegin skrev: Har den på DVD så jeg kan ha LOTR maraton når jeg måtte ønske det. Haha jeg og. Men er jo litt en annen opplevelse på kino. Synes jeg da Anonymkode: d01a5...cca
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 45 minutter siden, Elán skrev: Heldig da! har dessverre ikke slikt tilbud her jeg bor, men så er ikke jeg så glad i å dra på kino heller. Foretrekker å sitte hjemme i godstolen med mulighet for å pause filmen om jeg må på toalettet eller hente snacks og drikke 😄 samtidig er det nok gøy å treffe andre LOTR-fans! Ja, gleder meg! nei om man ikke liker kino så ser jeg den! Anonymkode: d01a5...cca
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 Den dagen jeg har råd til å leie den største salen alene, skal jeg vurdere en maraton i medbrakt stressless, kjølebager til kald drikke + is.... og nylaget lembas som holder meg mett ei uke. Lykke til, ts. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 Lykke til LOTR maraton (Det er vel sikkert alle filmene i extended unedited utgave og ekstramateriale kanskje ) hadde jeg nok neppe orket å ta på kino, da hadde jeg heller sett den på blueray/dvd eller en strømmetjeneste . Husker jeg så filmene separat på kino, og selv om de var bra, var hver enkelt av dem lange nok for min del. Men hver sin smak Anonymkode: d9777...f84
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #14 Skrevet 1. oktober 2018 56 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den dagen jeg har råd til å leie den største salen alene, skal jeg vurdere en maraton i medbrakt stressless, kjølebager til kald drikke + is.... og nylaget lembas som holder meg mett ei uke. Lykke til, ts. Den dagen man har råd til å flotte seg sånn ofte nok, så bygger man heller sin egen THX sertifiserte lille kinosal med profesjonell fremviser og lydanlegg med 14000 watts "matrise"forsterker eventuelt flere forsterkere slik at man kan gå utenom delefilter, og en rekke eller to med recliners med kopp/flaskeholdere, fotstøtte og nakkestøtte Anonymkode: d9777...f84 1
FrodeF Skrevet 1. oktober 2018 #15 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ?! Hvordan kan dere si hæ Ingen LOTR fan her inne?! De har LOTR maraton i Oslo, Bergen og Trondheim hvert år. Trodde folk viste dette jeg Anonymkode: d01a5...cca Hvis du visste det hvorfor oppdaget du det ved en tilfeldighet? 4
Filifjonkamor Skrevet 1. oktober 2018 #16 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg skjønner meg ikke på slikt, men regner med det må være for de største fans. Men jeg ser da for meg en kinosal med kostyme alla Big Bang theory gutta 🤣 Filmene er bra ikke det, men jeg hadde ikke orket å sett alle time etter time. Godt vi er forskjellige. Kos deg
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2018 #17 Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den dagen man har råd til å flotte seg sånn ofte nok, så bygger man heller sin egen THX sertifiserte lille kinosal med profesjonell fremviser og lydanlegg med 14000 watts "matrise"forsterker eventuelt flere forsterkere slik at man kan gå utenom delefilter, og en rekke eller to med recliners med kopp/flaskeholdere, fotstøtte og nakkestøtte Anonymkode: d9777...f84 Det er helt i orden. Filmene og bøkene er fantastiske.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #18 Skrevet 1. oktober 2018 Ååh♡ var på det for 2 år siden. Extended. Helt fantastisk! Selv om jeg sov i en times tid under siste🙄 Anonymkode: a4f63...08c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #19 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg skulle ønske jeg hadde tiden! Anonymkode: 7e417...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #20 Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, FrodeF skrev: Hvis du visste det hvorfor oppdaget du det ved en tilfeldighet? Sikkert tidspunktet da, ikke det at det holdes maraton årlig. Anonymkode: 7e417...a0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå