AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Eller er det bare tull? Anonymkode: 2ee9b...5ff
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Det skjer kun på film Anonymkode: 4be36...4e4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Tenker på at man gløder dagen etter sex?! Anonymkode: 2ee9b...5ff
blaffen Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Gløder? Som 'lyser i mørket'? Eeeller, kanskje man bare er litt mer glad og fornøyd enn vanlig hvis man er nyforelsket *og* nypult.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg ser det på meg selv i hvert fall. Var ganske rart første gangen. Jeg har ikke verdens beste selvfølelse, men han jeg datet var opp over ørene forelsket og han var veldig god på å gi komplimenter hele tiden, jeg var den vakreste i hele verden og jeg var en engel sendt fra Gud og det var ikke måte på. En gang etter særdeles deilig sex måtte jeg rett på do etterpå, og da jeg fikk se meg selv i speilet så så jeg annerledes ut. Jeg så meg selv sånn han sannsynligvis så meg. Jeg var vakker, rett og slett. Og det er jeg ikke til vanlig. Helt ordinær på en helt vanlig da. Jeg tror man innimellom "gløder" etter deilig sex. Og etter orgasme pleier jeg å være rød på brystkassen. Anonymkode: 08a3c...a11 2
herzeleid Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 I alle fall sett en del mennesker på vei hjem dagen derpå som ikke akkurat gløder
*Mocca* Skrevet 3. oktober 2018 #7 Skrevet 3. oktober 2018 Har lagt merke til det selv noen ganger, og fått kommentarer på det noen ganger. Sex har ikke alltid den effekten, men noen ganger lyser det omtrent av meg hva jeg har gjort......😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå