Gå til innhold

Hei hei. Noen som bor i Åsgårdstrand her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser på bolig der. Og lurer på hvordan det er å bo her?Erfaringer mottas gjerne. Hvordan er skolen der og miljø og folk?

Takk :)

Anonymkode: e2cce...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd der! Veldig koselig sted. Veeeeldig stille og rolig, er vel for det meste godt voksne som bor der, virker det som  😂

Har fortsatt lege der, og jeg tror jeg drar ned alderssnittet på pasientene, i hvert fall.

Ingen kjennskap til skolen, dessverre!

Anonymkode: 491f2...323

Skrevet

Jobber sammen med tre stk som bor der, alle barnefamilier. De har valgt å bosette seg der, kommer ikke derfra.  De er fornøyd med både skole og barnehage, og miljø. Vil si det er flere barnefamilier enn godt voksne som bor der. Det er stille der. 

Anonymkode: aace1...ccb

• Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne bodd der selv, men jeg får ikke med meg mannen 😜 veldig koselig by! 

Anonymkode: 469c8...3ed

Skrevet

Så gøy. Takk for svar :)

Så det er trygt og godt for barn og vokse opp her? Noen som vet om det er greie fritidstilbud her?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy. Takk for svar :)

Så det er trygt og godt for barn og vokse opp her? Noen som vet om det er greie fritidstilbud her?

Trygt og godt der, ja. Fritidstilbud er jeg usikker på. Vet det hvertfall er skolekorps og fotball, men i kommunen (Horten kommune) finner du veldig mange fritidsaktiviter, hvis dere er villige til å kjøre en ti-femten minutters-tid for å komme dere dit :) 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trygt og godt der, ja. Fritidstilbud er jeg usikker på. Vet det hvertfall er skolekorps og fotball, men i kommunen (Horten kommune) finner du veldig mange fritidsaktiviter, hvis dere er villige til å kjøre en ti-femten minutters-tid for å komme dere dit :) 

Ok. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...