AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har vært singel i er par år nå og kjenner at jeg er veldig klar for en liten flørt igjen. Har veldig behov for nærhet. Problemet er at jeg er så innmari sjenert, og har sånn store problemer med å bli kjent med folk. Har itillegg også veldig dårlig selvtillit og sjølbilde. Selvom jeg ofte får komplimenter at jeg er vakker og veldig fin, føler jeg meg ikke sånn. Jeg føler meg gammel. Jeg har lagt på meg nokså mange kilo de siste par årene, har valker både her og der, brystene begynner å henge, og ja... nedentil står det ikke så bra til med heller🙈 er ikke akkurat trang og fin for å si det sånn. Så jeg er redd at hvis noen blir interessert i meg ved første blikk, så kan de føle seg litt lurt i etterkant ( hvis vi starter på den intime fasen) Når sminken er fjernet og push up og shape upen tatt bort, så står det ei overvektig grå mus igjen med hengepupper. Jeg skulle ønske jeg kunne se meg selv i mer positivt lys, og hatt mer selvtillit. Hva ser menn etter når de er på leting etter en flørt? Anonymkode: f4762...acc 1
blaffen Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Med fare for å høres kynisk ut så kan du ta det helt med ro. Hvis en mann på din egen alder kommer bort til deg er det fordi han liker det han ser, dessuten kan han nok gjette hva du 'skjuler' bak sminke og pushup, han blir nok ikke skuffa. Dette gjelder for så vidt begge veier, gutta er ikke noen ungsauer lenger, men det vet du jo allerede. 3
Bubo Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 En singel mann på leting etter en flørt ser antakelig etter det samme som du TS. Behov for nærhet, positive samtaler som bygger opp selvtilliten, sex og kos 😙 2
LoneWolf Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Det er litt som de to over her skriver, så som du allerede vet så overtenker du ting. Jeg tror det ville vært bra for deg å lære deg noen teknikker du kan bruke når disse negative tankene kommer smygende på slik at du ikke blir så påvirket av dem og føler deg nedfor. 2
Kennyboy Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Hvis han ikke kan ha deg med morrantrynet uten sminke å div, så er han ikke verdt å ta vare på. Du er som du er og hvis ikke det er godt nok...synd for han... Du er som du er..:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå