Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rimfrost
Skrevet

1. Hvilken lepmoade passer til røde , tørre lepper ? (vil ha en lys lepomade , kler ikke røde lepper)

2. Hvilken foundation bør jeg kjøpe ? (jeg har fet hud på nesen, men resten av ansiktet er greit nok. Har ganske følsom hud) Vil ha noe uten olje og parfyme. Og gjerne noe som man får tak i på H&M , Vita eller Bodyshop

3. Hvilken ansiktsrens og fuktighetskrem anbefaller du ? Igjen: Noe uten olje og parfyme.

Jeg er fattig student så slike dyre merker har jeg nok ikke råd til. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av leppomade vil jeg anbefale PL3 (hvit, med en rød pleiende ring, gir ingen farge), den er blå på utsiden og finnes iallefall på Vita (ca. 29 kr.).

Av fuktighetskrem vil jeg anbefale deg Nivea sin Complete Protection (grønn ). Den får du på H&M, Vita (synes å huske at den er på tilbud til ca. 80 kr der nå).

Den har litt parfyme, men er for ømfitlig hud.

Ellers så vil jeg anbefale deg å gå innom Vita, der for du god hjelp! Skulle tro jeg arbeidet for dem, men det gjør jeg ikke. :wink:

Gjest Rimfrost
Skrevet

Vil helst ha en lepomade i hvit/lyserosa farge. Som "bleker" leppene skikkelig (ikke så ekstremt at leppene blir kritthvite da :tunge1: )

Noen som har en foundation/pudder å anbefalle ?

Gjerne noe som er fint på fet hud.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en leppepomade fra Garnier som er hvit. Den gjør leppene lyserosa, litt kjølig farge. Hylsen er hvit med oransje felter, den har solfaktor 20 og vitamin e, som jo skal være bra. Den hører til solserien til Garnier, så den er nok lett å finne nå før påske. :-) KJøpte den på Kiwi, men de har den nok på Vita også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...