Lekende Lene Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hei, er det noen som vet om det finnes noen som arrangerer swingers reiser i Norge?
SlemUlv Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Gjør det sikkert. Men man må sikkert kjenne noen, som kjenner noen. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Sjekk it lyst-club.no. Den mest aktive/oppegående delen av swingers-miljøet oppholder seg der, tror jeg.
Nysgjerrigpar Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Vi har vært med på swingers reiser med lyst-club.no både til Gdansk og La Mirage på Gran Canaria. Turen til La Mirage er uten tvil den beste ferien vi har hatt noen gang, all-inclusive tur med 32 par på en swingers resort😜. Anbefales på det sterkeste!
Påkrevd Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Stemmer i på lyst-club. Har ikke vært på noen av reisene deres selv, men det er blir stadig vekk arrangert turer, og tilbakemeldingene jeg har sett har vært udelt positive. Lyst-club er en seriøs side, noe som hører til sjeldenhetene når det gjelder nettsteder for sex-kontakt.
Lekende Lene Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2018 Takk for raskt svar. En reise med 32 andre swingers høres spennende ut, jeg har allerede lagd profil på lyst-club.no og har forstått det sånn at neste tur til La Mirage er neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå