Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt en jobb det tar 1 time å kjøre til. Har snakket med de på telefon og når jeg ringte for å høre om de hadde mottatt søknaden(fikk aldri en bekreftelse på mail) sa vedkommende(sjefen for avdelingen) at det så dårlig ut med tanke på at jeg bodde så langt vekke. Greia er jo at kjæresten min bor nærme denne arbeidsplassen. Vi har tenkt å flytte sammen, men flytter jo ikke sammen før jeg eventuelt får jobb nærmere. Dessuten så blir det pendling til å begynne med, til vi har funnet en plass å bo sammen. Det virket som at det var veldig negativt. Hvordan skal jeg da få en jobb nærmere kjæresten min?

En annen ting er at jeg har 3 måneder oppsigelsetid. Vedkommende jeg snakket på telefon med synes dette også var negativt, da de trengte folk med en gang. Det kan jo være noen arbeidsledige som kan begynne på dagen, men i de aller fleste yrker er det jo noen måneder oppsigelsestid. Hvordan forventer de at folk oppfyller kravene? Dette er forresten en jobb der du må ha utdannelse og sertifikater, så er ikke for "hvemsomhelst".

Anonymkode: a4fe8...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting av dette virker unormalt. Det som virker rart er at den du snakket med sa det de sa.

Anonymkode: effe6...d2c

Skrevet

Dette virker veldig merkelig, akkurat som om vedkommende du snakket med finner på argumenter for ikke å måtte kalle deg inn til intervju.

Anonymkode: a184a...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...