Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor drar man hen på intervju da? Vikarbyrået eller det aktuelle arbeidsstedet? Er snakk om sykehjem i dette tilfellet. Eller går man ikke på intervju men bare blir ringt opp når det er noe ledig?

Anonymkode: a4d87...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig hos vikarbyrået siden det er de som blir arbeidsgiveren din.

Anonymkode: b380e...aa2

Skrevet

Jeg jobber via bemanningsbyrå. Registerte meg hos byrået da jeg ble arbeidsledig og hørte ikke noe fra dem. Noen uker senere dukket det opp en stilling via dem som virket interessant og jeg sendte en søknad som jeg fulgte opp med en telefonsamtale. Ble kalt inn på intervju hos bemanningsbyrået, snakket med hun som per i dag er min kontaktperson der, og fikk jobben. Det var ingen fra firmaet jeg jobber hos til stede.

Ettersom det dreier seg om en stilling som tilkallingsvikar uten faste arbeidstider og varierende arbeidsmengde kan firmaet jeg jobber hos "teste" folk i praksis.  Jeg startet med opplæring i tre dager. Etter opplæringen fikk bemanningsbyrået tilbakemelding på hvordan jeg fungerte og om oppdragsgiver var fornøyd. Jeg vet om et par vikarer som ikke fikk fortsette etter opplæringen fordi de ikke fungerte i jobben. Dette er snakk om en lagerjobb med høyt tempo.

Anonymkode: 44b9e...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...