AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hvilken er best? Vet at mange har nevnt decleor brightening nattmaska før men denne tror jeg ikke er i salg lenger.. Anonymkode: 576fa...49b
Rosatoast Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg bruker 100% ren aragan oil om natten på huden min, har gjort det i 1 år nå. Huden har aldri sett bedre ut Jeg sliter også med rødlighet og har små arr her og der etter akne.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Må nesten prøve deg frem. Noe funker best på den eller den hudtypen. Meg selv har akkurat nå lagt elsk på MSM silver cream. Tidligere har jeg prøvd propoliskrem igjennom alovera forhandler. Jeg har hatt mye kviser og byller. Er obs på melk og gluten + tar nattlysolje. Huden blir raskt mye bedre. Anonymkode: f10bd...865
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Hvordan ser hudpleierutinen din ut ellers? Tror nok ikke bare krem får bukt med det. Men bedre det med en skikkelig hudpleie rutine går nok. Mest sannsynlig bør du finne ett serum mot dette, da serum virker i dybden, mens krem skal gi fukt. Krem alene vil ikke endre huden. Anonymkode: 01854...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå