Gå til innhold

Tisse i dusjen

Tisser du i dusjen?  

1 stemme

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja
      30
    • Har ikke prøvd, men ser ikke noe galt i det.
      4
    • Nei, kunne ikke falt meg inn!
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Formosiss
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Uøh, ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galt eller ikke galt...

jeg ser i alle fall ikke noe poeng i å gjøre det ettersom do og dusj er i samme rom .....

Gjest Catwoman
Skrevet

Pussig det her.... avstemningen viser stort overtall av folk som tisser i dusjen, mens svarene på tråden her viser at de aller fleste ikke gjør det :ler:

Ja, jeg har tisset i dusjen før . Det er ikke noe jeg gjør ofte/hele tiden, men det har hendt ja.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Galt eller ikke galt...

jeg ser i alle fall ikke noe poeng i å gjøre det ettersom do og dusj er i samme rom .....

Ikke hos meg :riste: Men det er jo sluk på bade da 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Sånn tisj og bæsj(vitser) er jo veldig populært blant småbarn da. Skal kg omdæpes til noe nytt snart?

barne og ungdomsguiden? jeg er f meg så lei disse alle tåpelige tråder....

Gjest Madeline
Skrevet
Sånn tisj og bæsj(vitser) er jo veldig populært blant småbarn da. Skal kg omdæpes til noe nytt snart?

barne og ungdomsguiden? jeg er f meg så lei disse alle tåpelige tråder....

Hvorfor leser du disse trådene da. Du ser jo hva de handler om og ingen tvinger deg til å lese videre.

Skrevet
Nei' date= det ville jeg ikke gjort. Men, sånn logisk sett ser jeg jo ikke noe galt i det. Tiss kan jo brukes til å sterilisere sår, så urenslig er det ikke. Men jeg tisser på do, ev i skauen, eller bak et hushjørne i fylla. Ikke i dusjen. :)

Somjeg skulle sagt det selv

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei. Jeg pleier å ta toalettet før dusjen, men så har jeg jo god tid jeg da... som regel... (noen dager er unntak, men da har jeg ikke tid til å dusje...)

vega

Skrevet

Er det mulig...?!?!?! Makan til urenslighet!!! Trodde folk var opplyst om hygiene idag jeg? Det er ikke normalt å gjøre sånn i dusjen!!! Yuck! :sjokk:

Gjest seroxata
Skrevet

HAHA! artig liten diskusjon dette her..

Jepp, jeg har tisset i dusjen! Det er ytterst sjelden, men det hender at jeg står i dusjen, og merker at jeg holder på å tisse på meg, og da gidder jeg ikke løpe ut av dusjen, klissvåt, sette meg på do og tørke meg før jeg hiver meg inn i dusjen igjen :hoho:

Men ville f.eks aldri gjort det om jeg dusjet sammen med noen, hoho!

Gjest gjest1
Skrevet

etter du har hatt sex med B. Sjø, så tar du og dusjer med han og tisser på han, til pass for han!!

Gjest seroxata
Skrevet
etter du har hatt sex med B. Sjø' date=' så tar du og dusjer med han og tisser på han, til pass for han!![/quote']

aaah, skal jo der i kveld, kanskje jeg bare tisser på han og går:D "ååå, skal vi ta en romantisj dusj sammen? MØØHØ"

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Nei, går heller den knappe meteren fra dusjen til toalettet.

Skrevet

Nei, det kunne faktisk ikke falt meg inn å tisse i dusjen! Ikke kan jeg skjønne at folk plutselig kan bli så tissetrengte at de ikke kan holde seg heller.

Gjest seroxata
Skrevet

åååh, det er fort gjort om du stuper inn i dusjen, og hører vannet renne det vet du :hoho:

Bajser vi litt også eller?

Gjest gjest1
Skrevet

Haha fydda! men folkens: Spyr dere i dusjen!?

Skrevet

Blir tissetrengt bare av å lese denne tråden!! *løper i du...eehem...på DO og tisser*

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er nok vanligere blant det mannlige delen av befolkingen så alle dere som ble forskrekket av spørsmålet og deler dusj med en gubbe bør nok slutte å gruble for mye.

Jeg har sett spørsmålet mange steder og svaret er alltid det man ikke like å vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...