Gå til innhold

Tisse i dusjen

Tisser du i dusjen?  

1 stemme

1. 1. Tisser du i dusjen?

• Ja
      30
    • Har ikke prøvd, men ser ikke noe galt i det.
      4
    • Nei, kunne ikke falt meg inn!
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tisser du i dusjen?

Selv om det kanskje høres litt urent ut, så ser jeg faktisk ikke problemet med å tisse i dusjen.

Tisset renner jo bort med en gang og etterpå er det bare å vaske seg godt. Jeg har gjort det, har du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oops...glemte et svaralternativ: Nei, kunne ikke falt meg inn!

Moderator...?

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke gjort. Men, sånn logisk sett ser jeg jo ikke noe galt i det. Tiss kan jo brukes til å sterilisere sår, så urenslig er det ikke. Men jeg tisser på do, ev i skauen, eller bak et hushjørne i fylla. Ikke i dusjen. :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

I dusjen ja. Da jeg var liten husker jeg at det var mange som gjorde det, blandt mine skolevenninner osv, og jeg vet at mine sösken gjorde det :-) .. Men NEI! Aldri kunne jeg gjort det. Det er jo kjempe urenslig. Er det noen her som tror at ett toalett ikke stinker urin etterhvert selv om det blir vasket. Det setter seg rundt omkring i dusjen föler jeg..

Ville du stått i doen og dusja? Äsj!! Også er det vel ekkelt å få urin på bena, og stå i det. Altså bare tanken.. nei det er ikke greit altså jenter :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gjorde det før, men har oppdaget at man får gule flekker i badekaret av det... Jeg tenkte at alle min samboers kompiser måtte ha trodd vi holder på med tissesex leker fordi badekaret var misfarget.... Jeg gjør det ikke lenger.

Skrevet

Nei, jeg er fint istand til å gå de få meterne mellom dusjen og doen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg velger altså toalettet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei. Gjorde det da jeg var barn, men er glad jeg sluttet. Er ganske sikker på at det blir lukt, særlig av feks skliunderlag eller gulvbelegg som ikke er blanke fliser. Kanskje det er fordi jeg vet at andre trolig gjør det som er årsaken til at jeg ikke liker offentlige dusjer...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha ha ha, KG-forumet slår alt!

Jeg pisser i dusjen nå og da, men ikke når det er mye som skal ut.

Gjest gjest1
Skrevet

I fare for å bli kalt ekling, noen ganger vet jeg ikke at jeg må tisse før jeg stikker i dusjen og så hører jeg vannet og pisser på meg fy faen flaut er det men er ikke så langt fra å vaske meg :oops: Men er ikke noen vane heller, og nei jeg tenner ikke på det heller (synes så masse tisseinnlegg handler om slikt hoho)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det hender men det er ikke noen vane. :oops: Hadde jeg vært mann så hadde jeg sikkert gjort det mer, man kan jo styre strålen da :)

Gjest gjest1
Skrevet
Det hender men det er ikke noen vane. :oops: Hadde jeg vært mann så hadde jeg sikkert gjort det mer' date=' man kan jo styre strålen da :)[/quote']

Våre få sekunder som mann i hverdagen!! :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mye rart som havner i dusjen. Hudrester, hår, svette. Om litt urin havner der gjør vel ingen forskjell. Må rengjøres ofte uansett. :roll:

Gjest Queenblue
Skrevet

Nix.

Tisser i do før jeg går i dusjen jeg.

Skrevet

Hva er så urenslig med å tisse i dusjen da? At badekaret blir gult fordi du har tisset der av og til, tror jeg faktisk ikke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...