Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Vi har nå opplevd en MA i uke 6 og en SA i uke 10.. Merker at det går ut over forholdet , og er tøft for oss begge. Vi har forskjellig måter å takle sorg på.  Han trenger tid for seg selv , mens jeg trenger tid sammen. 

Hvordan går det med forholdet deres ? Med langvarig prøving og eventuelt misting? Hva gjør dere for å styrke forholdet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Prelunia skrev:

Hei! 

Vi har nå opplevd en MA i uke 6 og en SA i uke 10.. Merker at det går ut over forholdet , og er tøft for oss begge. Vi har forskjellig måter å takle sorg på.  Han trenger tid for seg selv , mens jeg trenger tid sammen. 

Hvordan går det med forholdet deres ? Med langvarig prøving og eventuelt misting? Hva gjør dere for å styrke forholdet? 

Ikke langvarig prøving her, men vi mista etter å ha lyktes å bli gravid allerede i pp1. Fra stor glede til stor sorg på 5-6 uker. Heldigvis har samboer vært en uendelig god støtte og vi skal prøve igjen nå med en gang 😊 For oss har det gjort oss sterkere, vi vet hva vi vil sammen og ser fremover. Midt i all elendigheten har vi måttet tenke hvorfor det skjer, og at den lille rett og slett ikke var frisk nok. Neste gang er det vår tur 🧡 Blir det veldig tøft vil jeg anbefale å snakke med noen, enten alene eller sammen. Da får man kanskje litt hjelp til å lufte ut ting. 

Anonymkode: 4c157...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...