AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Eldstemann på snart 9 har de siste månendene fått natteskrekk. Selv om det er "ekkelt" å se på er det ikke det som jeg synes er vanskeligst å håndtere. Det er mer det han sier under anfallene.. Han husker absolutt ingenting dagen etterpå. Er det noen her med mye erfaring med natteskrekk som vet om man skal ta alvorlig det som blir sagt under anfallene? For eksempel om noen snakket om seksuelt misbruk (IKKE det han snakker om, bare så det er sagt!!!) - er det da grunn til å ta det alvorlig, eller er "alt" bare fri fantasi ? Anonymkode: 18dd1...1bc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Nattskrekk er vel som vonde drømmer, bare at kroppen er aktivert på en helt annen måte, skjer under REM søvn om jeg ikke husker feil. Og hvor mye man skal følge opp drømmer strides jo de lærde om. Men jeg ville nok ha fulgt det opp dersom anfallene hadde gått ut på å komme seg unna overgrep, dvs at det hadde hørt sånn ut. Anonymkode: 514f5...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå