Eun Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg ska lage enten eplekake eller gulrotkake på fredag. Det eneste er at jeg har ikke tid til å lage selve kaken fredag. Går det an å lage ferdig røren torsdags kveld, og steke kaka fredags ettermiddag?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Hvorfor ikke bare steke den torsdag? Gulrotkake især blir jo bare bedre når den får stå litt og smakene sette seg. Eplekake kan evt lunkes litt, om du vil servere den lun. Anonymkode: 06390...275 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Det går helt fint, har gjort det mange ganger
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Går ikke luften ut av røra da? Spesielt de kakerørene som baserer seg på eggdosis? Anonymkode: 5b0be...fdc 3
Eun Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ikke luften ut av røra da? Spesielt de kakerørene som baserer seg på eggdosis? Anonymkode: 5b0be...fdc Er det jeg også lurer litt på 🤔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå