AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hei, 19 år gammel jente her. i morgen skal jeg sove over hos han jeg liker veldig godt. Jeg har møtt han før men er første gang jeg skal være med ham et helt døgn. Jeg håper at den natten så skal det skje, at jeg mister jomfrudommen min til han jeg liker. Men, jeg går med den konstante frykten at han kommer til å avlyse i siste liten, jeg er redd for å bli avvist av ham og at han plutselig må forandre planene, jeg har kontakten han i dag på Messenger, men han svarer ikke. Jeg er nødt til å vite når og hvor jeg skal møte ham osv. Jeg er avhengig av tog for å komme meg til ham. Jeg er helt betatt av den fyren og er livredd han plutselig har fått kalde føtter for at jeg skal være med ham. Men jeg tror det sitter mest i hodet, jeg tenker bare på han.. har dere noen tips som kan avlede disse tankene til han tar kontakt?? Anonymkode: 77934...7f2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Kanskje ikke ha sex for første gang med en du ikke er trygg nok på til at du vet at han holder avtaler? Anonymkode: b861e...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke ha sex for første gang med en du ikke er trygg nok på til at du vet at han holder avtaler? Anonymkode: b861e...7ae Har har aldri brutt avtaler før, er bare redd det skal skje denne gangen siden jeg tar et steg videre Anonymkode: 77934...7f2
Kitcat Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Skulle det skje at han ikke svarer deg, eller mangler en god forklaring på hvorfor han ikke svarer på henvendelse så bør du IKKE ha sex med ham. Vent til du er trygg på kommunikasjonen. Endret 1. oktober 2018 av Kitcat
Elaine Marley Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå