AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når de på et jobbintervju spør om dine negative sider, har jeg tenkt å svare at det tar litt tid for meg å bli kjent og prate med folk, at jeg er litt stille og sjenert i begynnelsen. Kan jeg si det ? Anonymkode: f52a5...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Del Skrevet 1. oktober 2018 Noen ? Anonymkode: f52a5...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 1. oktober 2018 #3 Del Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Jeg sa noe av det samme på mitt forrige intervju, jeg fikk jobben med en gang. Det viktigste er at du viser at du har selvinnsikt og er bevisst, tenker jeg. Er det ikke derfor de spør om sånt? Du er jo på intervju pga CV og erfaring. edit: jeg sa ikke at jeg brukte lang tid på å prate med folk o.l. Jeg sa at jeg kan bruke litt tid på å føle meg helt trygg i nye omgivelser og med andre mennesker, men at det går over med en gang jeg blir kjent med folk. Jeg sliter med det samme som deg, men jeg formulerte det på en litt "penere" måte. Endret 1. oktober 2018 av Rosatoast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Del Skrevet 1. oktober 2018 2 minutter siden, Rosatoast skrev: Jeg sa noe av det samme på mitt forrige intervju, jeg fikk jobben med en gang. Det viktigste er at du viser at du har selvinnsikt og er bevisst, tenker jeg. Er det ikke derfor de spør om sånt? Du er jo på intervju pga CV og erfaring. edit: jeg sa ikke at jeg brukte lang tid på å prate med folk o.l. Jeg sa at jeg kan bruke litt tid på å føle meg helt trygg i nye omgivelser og med andre mennesker, men at det går over med en gang jeg blir kjent med folk. Jeg sliter med det samme som deg, men jeg formulerte det på en litt "penere" måte. Takk for svar, har ikke vært på intervju enda, skal prøve å huske din formulering, den var litt penere ja. Anonymkode: f52a5...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #5 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg syns det er greit å si Anonymkode: 1360e...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Del Skrevet 1. oktober 2018 Det kommer litt an på hva slags jobber du søker. Synes det er greit å si dersom det kun vil gjelde overfor kolleger, men hvis det er snakk om kunder/salg, hadde jeg vært forsiktig med å si noe sånt. Er nok en del som kan finne på å bruke det mot deg. Jeg er selv ganske sjenert, men klarer meg fint i en salgsjobb, det er bare ikke alle som skjønner at det kan fungere. Anonymkode: 51c50...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #7 Del Skrevet 1. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på hva slags jobber du søker. Synes det er greit å si dersom det kun vil gjelde overfor kolleger, men hvis det er snakk om kunder/salg, hadde jeg vært forsiktig med å si noe sånt. Er nok en del som kan finne på å bruke det mot deg. Jeg er selv ganske sjenert, men klarer meg fint i en salgsjobb, det er bare ikke alle som skjønner at det kan fungere. Anonymkode: 51c50...e67 Det er barnehage. Anonymkode: f52a5...adc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå