AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Hendene mine merker allerede godt at høsten har kommet. Og verre skal det jo bli! Har dere noen gode tips til å ta vare på hendene i høst- og vintermånedene? Som får hendene til å føles og se finere ut? Hendene mine ser aldri bra ut og jeg ønsker meg så fælt fine hender😍 Anonymkode: c06e3...207
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg bruker disse to: https://www.apotek1.no/produkter/a-derma-haandkrem-50ml-915007p https://www.apotek1.no/produkter/avene-cold-cream-concentrated-haandkrem-50ml-808166p En hjemme og en i veska, så kan jeg smøre meg flere ganger om dagen. De er bra for meg hvert fall. Også prøver jeg å være flink å bruke hansker ute. Anonymkode: bbe34...6f5
Antoinette Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 L'Occitane håndsåpe på badet og håndkrem fra samme merke. Mine to trofaste følgesvenner igjennom mange år nå og har alltid myke hender. Neglebåndsolje er også smart å bruke. Og vært flink til å bruke hansker når du er ute.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 29 minutter siden, Antoinette skrev: L'Occitane håndsåpe på badet og håndkrem fra samme merke. Mine to trofaste følgesvenner igjennom mange år nå og har alltid myke hender. Neglebåndsolje er også smart å bruke. Og vært flink til å bruke hansker når du er ute. Hvilken av håndsåpene bruker du?😊 Anonymkode: c06e3...207
Antoinette Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken av håndsåpene bruker du?😊 Anonymkode: c06e3...207 Den med lavendel.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg synes hendene blir verst i overgangene med brå skifter i temperatur, så akkurat våren og høsten er drepen for hendene (og huden generelt). Jeg bruker votter ute for å beskytte. Hendene smøres jevnlig, helst etter hver vask, og en skikkelig fet krem til natten og eventuelt om jeg ikke skal ta i så mye umiddelbart. Neglebåndsolje er gull, jeg skrubber hendene litt innimellom, og så har jeg lurt på å bytte håndsåpe, kanskje til en olje. Anonymkode: a81aa...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå