Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hendene mine merker allerede godt at høsten har kommet. Og verre skal det jo bli! Har dere noen gode tips til å ta vare på hendene i høst- og vintermånedene? Som får hendene til å føles og se finere ut? Hendene mine ser aldri bra ut og jeg ønsker meg så fælt fine hender😍

Anonymkode: c06e3...207

Skrevet

L'Occitane håndsåpe på badet og håndkrem fra samme merke. Mine to trofaste følgesvenner igjennom mange år nå og har alltid myke hender. Neglebåndsolje er også smart å bruke. 

Og vært flink til å bruke hansker når du er ute. 

Skrevet
29 minutter siden, Antoinette skrev:

L'Occitane håndsåpe på badet og håndkrem fra samme merke. Mine to trofaste følgesvenner igjennom mange år nå og har alltid myke hender. Neglebåndsolje er også smart å bruke. 

Og vært flink til å bruke hansker når du er ute. 

Hvilken av håndsåpene bruker du?😊

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken av håndsåpene bruker du?😊

Den med lavendel.

Skrevet

Jeg synes hendene blir verst i overgangene med brå skifter i temperatur, så akkurat våren og høsten er drepen for hendene (og huden generelt). Jeg bruker votter ute for å beskytte. Hendene smøres jevnlig, helst etter hver vask, og en skikkelig fet krem til natten og eventuelt om jeg ikke skal ta i så mye umiddelbart. Neglebåndsolje er gull, jeg skrubber hendene litt innimellom, og så har jeg lurt på å bytte håndsåpe, kanskje til en olje.

Anonymkode: a81aa...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...