Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Fann denne på ei nettside, syns den var litt søt: "Barns tanker om kjærlighet og ekteskap! Hvordan føles det å bli forelsket? * Omtrent som et snøras der du må springe for livet. (John, 9 år) * Hvis det tar like lang tid å bli forelsket som det tar å lære seg å stave, vil jeg ikke bli forelsket. Det tar for lang tid. (Glenn, 7 år) Spiller det noen rolle hvordan man ser ut? * Dersom du vil bli elsket av noen utenom din familie, er det bra å være vakker. (Anita, 8 år) * Det gjør ingen ting hvordan man ser ut. Se på meg, jeg er stilig som bare det, og jeg har ikke funnet noen å gifte meg med ennå. (Brian, 7 år) Hvordan oppfører kjærester seg? * Når en person blir kysset for første gang, faller han sammen og reiser seg ikke på minst en time. (Wendy, 8 år) * Plutselig får de filmfeber så de kan sitte sammen i mørket. (Sherm,8 år) Hvorfor holder kjærester hverandre i hånden så ofte? * De vil være sikre på at ringene ikke faller av ettersom de sikkert har betalt ganske mye for dem. (Gavin, 8 år) Hvordan få noen til å bli forelsket i deg? * Si at du eier en godtebutikk. (Del, 6 år) * Vrikk på hoftene og håp på det beste. (Camille, 9 år) * Rop ut at du elsker henne... og bry deg ikke om at foreldrene står ved siden av og ser på. (Manuel, 8 år) Hvordan kan man se at to personer som sitter på restaurant er kjærester? * Hvis han betaler for maten, er de kjærester. (Bobby, 9 år) * Kjærester kan sitte og se på hverandre og la maten bli kald. Andre spiser mens maten er varm. (Bart, 9 år) * Se etter om mannen har leppestift i ansiktet. (Sandra, 7 år) Hvordan lærer man seg å kysse? * Du kan øve med dine dukker (Barbie og Ken). (Julia, 7 år) * Det hjelper om man ser på såpeserier hver dag. (Carin, 9 år) Når kan man kysse noen? * Når de er rike. (Pam, 7 år) * Det er aldri OK å kysse en gutt. De sikler hele tiden på deg.. det var derfor jeg sluttet å kysse. (Tammy, 10 år) * Om det er din mamma kan du kysse henne hele tiden. Men om det er noen annen må du spørre dem først. (Roger, 6 år) * Å kysse er OK hvis du liker det, men det er et fritt land og ingen burde tvinges til det. (Trey, 8 år) Hvordan får man kjærligheten til å vare? * Elsk istedenfor å gå på jobben. (Dick, 7 år) * Glem ikke navnet på kjæresten... da blir det bråk. (Erin, 8 år) Uttalelser om kjærlighet. * Jeg synes kjærlighet er OK så lenge det ikke skjer når det er noe bra på TV-en. (Jill, 6 år) * Kjærlighet er rart... men jeg kan godt tenke meg å prøve det en gang. (Floyd, 9 år) * Kjærligheten finner deg selv om du forsøker å gjemme deg. Jeg har gjemt meg siden jeg var fem år, men vennene mine finner meg hele tiden. (Dave, 8 år) * Kjærlighet er det viktigste i hele verden, men baseball er ganske kult det også."
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Barn er så søte... Ønsker meg barn, jeg.
kariannemor Skrevet 19. mars 2005 #7 Skrevet 19. mars 2005 har forresten et lite gullkorn jeg også... Datteren på 4 år skulle fortelle slekt og venner at foreldrene skulle gifte seg... sånn egentlig så skal mamma og pappa bli kjærster i mai!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #8 Skrevet 20. mars 2005 Barn er så søte... Ønsker meg barn, jeg. Eg og..... Men eg blir tante i dag då!
Gjest Seleena Skrevet 20. mars 2005 #10 Skrevet 20. mars 2005 Hvordan føles det å bli forelsket? * Omtrent som et snøras der du må springe for livet. (John, 9 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå