AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #1 Skrevet 1. oktober 2018 Har du noen gang følt dypt inni deg at noe skal skje? at det er noe du ønsker skal skje? så skjer det etter noen år? Anonymkode: 56e12...58a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Ja, mange ganger. Mest i forhold til menn, det er jo naturlig at man drømmer litt om en man kan være interessert i, og at man ender opp med å få den personen på et tidspunkt fordi man går for det. Men det har også skjedd en jeg aldri trodde jeg kom til å få og aldri prøvde meg på, jeg drømte at vi hadde sex nesten litt ut av det blå og det var så virkelig, men fremdeles helt fjernt for meg at det skulle skje og jeg slo det helt fra meg og gjorde aldri noe med det. Mange år senere så ender vi til sengs da, hadde helt ut av meg sjæl-opplevelse, sånn "skjer faktisk dette eller drømmer jeg nå??". Jeg har også jobben jeg drømte om som da jeg var sånn 10 år, og det er ikke fordi jeg utdannet meg til og jobbet mot dette målet hele livet, det er summen av en rekke tilfeldigheter og selvsagt mye som ikke er helt tilfeldig. Har jo naturlige forklaringer alt da, men når noe har vært en stor drøm så er det av og til litt sånn at man må klype seg i armen eller føler man er sanndrømt når det skjer, det kan føles litt surrealistisk nesten. Anonymkode: 92f29...7b8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 Ja, jeg både får beskjeder enkelte ganger før det skjer, og andre ganger dukker ønskene opp mer uventet. 🙂 Anonymkode: cd496...359
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 Glemte å legge til, ikke etter noen år som TS skriver, det går som oftest ganske kjapt. Anonymkode: cd496...359
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Ja, da jeg fikk innvilget uføretrygd. Ble 3 dagers feiring, kan man si:-) Anonymkode: fc2e6...527 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 Nei aldri. Får ingen menn og er dømt til et liv i ensomhet Anonymkode: b4bb5...8e0
Stueloff Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg ønsket å finne kjærligheten, det har ikke skjedd. Jeg ønsket å bli rik, det har ikke skjedd. Jeg ønsket å få drømmejobben, det har ikke skjedd. Men jeg drømte også om å få et godt liv, og det fikk jeg 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, Stueloff skrev: Jeg ønsket å finne kjærligheten, det har ikke skjedd. Jeg ønsket å bli rik, det har ikke skjedd. Jeg ønsket å få drømmejobben, det har ikke skjedd. Men jeg drømte også om å få et godt liv, og det fikk jeg Misunner deg positiviteten din, hvordan klarer du det? Alt jeg klarer å tenke på er at alle menn hater meg og jeg kommer til å dø alene. Jeg har bra jobb og leilighet da, men det stopper der. Jeg tror jeg er forbannet, kanskje fordi jeg er født i skorpionens tegn? Anonymkode: b4bb5...8e0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Misunner deg positiviteten din, hvordan klarer du det? Alt jeg klarer å tenke på er at alle menn hater meg og jeg kommer til å dø alene. Jeg har bra jobb og leilighet da, men det stopper der. Jeg tror jeg er forbannet, kanskje fordi jeg er født i skorpionens tegn? Anonymkode: b4bb5...8e0 Altså at det hviler en forbannelse over meg mente jeg. Anonymkode: b4bb5...8e0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #10 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg har jobbet for å få til livet mitt og på den måten fått til noe av det jeg ønsker. Anonymkode: d7c85...b78 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #11 Skrevet 7. oktober 2018 Kom inn på studiet jeg ville, og fikk til slutt jobben jeg ville. Begge deler kom ikke av seg selv da, det krevde jobbing. Anonymkode: dc603...c3a
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #12 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom inn på studiet jeg ville, og fikk til slutt jobben jeg ville. Begge deler kom ikke av seg selv da, det krevde jobbing. Anonymkode: dc603...c3a Nettopp. Er for mange som sitter i spfaen og tror at ønsker går i oppfyllelse derfra. Anonymkode: d7c85...b78
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #13 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Er for mange som sitter i spfaen og tror at ønsker går i oppfyllelse derfra. Anonymkode: d7c85...b78 Det kan det meget vel gjøre også:-) Anonymkode: fc2e6...527 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #14 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan det meget vel gjøre også:-) Anonymkode: fc2e6...527 Ikke uten å jobbe for det. Anonymkode: d7c85...b78
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #15 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke uten å jobbe for det. Anonymkode: d7c85...b78 Joda. Om en f.eks ønsker at en vinner i lotto, går det fint fra sofaen. Anonymkode: fc2e6...527 1
Stueloff Skrevet 7. oktober 2018 #16 Skrevet 7. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Misunner deg positiviteten din, hvordan klarer du det? Alt jeg klarer å tenke på er at alle menn hater meg og jeg kommer til å dø alene. Jeg har bra jobb og leilighet da, men det stopper der. Jeg tror jeg er forbannet, kanskje fordi jeg er født i skorpionens tegn? Anonymkode: b4bb5...8e0 Dette er sårt å lese og jeg håper det ordner seg for deg! For meg gjaldt det bare å skifte perspektiv (jeg sier "bare", men det er ikke alltid lett), og forsøke å trives med det jeg har. Og når det gjelder kjærligheten var det viktig for meg å lære meg å trives i eget selskap. Nå, etter mange år, føler jeg at jeg ikke vil ha en partner engang, for jeg har det så fint alene. Jeg driver med hobbyer og kan i grunn gjøre akkurat som jeg vil uten å ha noen hengende over meg. Jeg kjenner også av og til på ensomheten, men da er det ikke noe som er bedre enn å tilbringe en dag med gode venner eller familie. Jeg tror ikke det ligger en forbannelse over deg, min mor er skorpion og hun har vært lykkelig gift i over 30 år. Ikke gi opp håpet, men lær deg samtidig å trives med deg selv
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #17 Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda. Om en f.eks ønsker at en vinner i lotto, går det fint fra sofaen. Anonymkode: fc2e6...527 Man må fremdeles spille lotto. Anonymkode: d7c85...b78
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #18 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må fremdeles spille lotto. Anonymkode: d7c85...b78 Ja, fra sofaen. Anonymkode: 8be13...3aa
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #19 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fra sofaen. Anonymkode: 8be13...3aa Ja, gjøre noe for det. Noen som ikke gidder ta poenget her. Anonymkode: d7c85...b78
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #20 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg har oppnådd flere drømmer ved hjelp av hard jobbing. Jeg har fått ting ved å spørre om å få dem. Jeg har fått "drømmemenn" ved å være ærlig om mine intensjoner. Å drømme og ønske er dumt å si, man må begynne å si jobbe for det. Mine foreldre sa alltid at jeg kunne bli hva jeg ville, men det er bare tull. Satt som fetter Anton og venta på det jeg hadde lyst på i flere år. Måtte gjennom mye for å komme hit. Noen ganger var det hardt og jeg vurderte å gi opp. Men alle mennesker som ikke er altfor hindret av helse er i stand til å gjøre akkurat de samme tingene! Anonymkode: be91e...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå