Gå til innhold

Folk tror jeg er yngre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ne jente på 16 år! Alle jeg møter tror jeg er mye yngre en det jeg er. Er veldig irriterende når det kommer til min alder... De fleste tror jeg går på barneskolen og er mellom 10-13 år... er veldig sårende for meg som er 16 år.. får kommentarer på at jeg har en fin kropp. Store hofter og rumpe, men små bryst (bryr meg ikke om det) er ansiktet mitt som er problemet. Det ser så lite ut.. tips til hva jeg kan gjøre for å se eldre ut? Har en vennine som er 13 som ser ut som 17.. så ja..

Anonymkode: 7b3b3...eae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil du elske senere. Var akkurat som deg når jeg var på din alder, 16 år og alle trodde jeg var 10-11. Nå er jeg 30 og blir spurt om leg over alt. 

Anonymkode: 858b1...491

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil du elske senere. Var akkurat som deg når jeg var på din alder, 16 år og alle trodde jeg var 10-11. Nå er jeg 30 og blir spurt om leg over alt. 

Anonymkode: 858b1...491

Kanskje senere ja, men ikke nå i min alder

• Liker 1
Skrevet

Bytte klesstil?

• Liker 1
Skrevet

Smink deg lett, syntes ofte at jenter som sminker seg tungt og ser ung ut ser ut som de prøver for hardt, så brukt moderat sminke. Ikke hiv deg på alle trender som er for det er rett og slett ikke alle som passer til alt, ikke alle kler supersized øyenbryn så finn det som passer deg. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre, man må leve med utseendet man har, og jo tryggere du er på deg selv, jo eldre virker du. 

Skrevet
1 time siden, Blingblingtahei skrev:

Smink deg lett, syntes ofte at jenter som sminker seg tungt og ser ung ut ser ut som de prøver for hardt, så brukt moderat sminke. Ikke hiv deg på alle trender som er for det er rett og slett ikke alle som passer til alt, ikke alle kler supersized øyenbryn så finn det som passer deg. Ellers er det vel ikke så mye å gjøre, man må leve med utseendet man har, og jo tryggere du er på deg selv, jo eldre virker du. 

Bruker bare mascara, kler ikke hudsminke elr øyenbryn og føler meg ikke confident med det. Er ganske trygg på meg selv da

Skrevet

Veldig vanskelig å gi deg tips når man ikke vet hvordan ansiktet ditt ser ut (nei du skal selvsagt ikke legge ut bilde). Men siden du selv sier det kun er ansiktet og ikke kroppen, så burde du nok prøve annerledes sminke og hår. Hva slags hårfrisyre har du? Kan godt hende at en endring av denne vil «hjelpe». Kanskje også i kombinasjon med klesstil? Hvis sminke skal hjelpe så tror jeg du må finne noen som kan lære deg å sminke deg eldre. Man ser ikke eldre ut av å trykke foundation i hele trynet og tung mascara. Men hvis det gjøres «profft» så vil det hjelpe. Allikevel synes jeg det er totalt unødvendig for en ung jentr, så jeg ville sett på hår og klær først.

Anonymkode: df21e...b91

Skrevet

Hadde det slik som deg i den alderen :P  Satte derimot pris på det da jeg var i 30 årene og ble tatt for å være en god del år yngre. Nå i 40 årene setter jeg ikke like mye pris på det.... føler jeg ikke blir tatt seriøst på arbeidsplassen da andre tror jeg er så mye yngre enn dem. Bruker lite sminke (maskara/lipgloss og en gang i blant eyeliner). Prøvd kle meg "voksent og seriøst" også. Ingenting hjelper. Så nå er jeg tilbake der jeg var tidlig i tenårene :P  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også alltid blitt tatt for å være yngre enn det jeg er. Det er ikke morsomt. Enig med alertmeshe, det er veldig kjedelig at man ikke blir tatt like seriøst i arbeidslivet når man ser yngre ut. 

Har man et babyface så er det ikke så lett å gjøre noe med det. Hårstil, sminke og klær spiller selvfølgelig inn, men likevel så vil man se yngre ut.

Langt hår, og gjerne i hestehale er "verst", da ser jeg ut som en drittunge. 

Anonymkode: fa14d...ee3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...