BMW 5-serie 535D Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Så på torget på tv2 der Andreas nørstrud så han ikke sover sammen med sin kone. Er virkelig bibelen slik at de som er gift ikke skal sove på samme rom eller samme seng? Trodde kun det var de som ikke var gift som ikke skulle dele seng og rom? Om det virkelig er slik så hvordan kan man formere seg om nærhet er forbudt i bibelen?? Kristenfolket blir jo da utryddet!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Så på torget på tv2 der Andreas nørstrud så han ikke sover sammen med sin kone. Er virkelig bibelen slik at de som er gift ikke skal sove på samme rom eller samme seng? Trodde kun det var de som ikke var gift som ikke skulle dele seng og rom? Om det virkelig er slik så hvordan kan man formere seg om nærhet er forbudt i bibelen?? Kristenfolket blir jo da utryddet! Du trenger å lese bibelen. Anonymkode: 71ad8...97c
BMW 5-serie 535D Skrevet 30. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du trenger å lese bibelen. Anonymkode: 71ad8...97c Nekter ikke for at jeg ikke kan bibelen, men om den virkelig nekter troende å sove sammen så er det ganske sykt! Er ikke alt lovlig når de er gift da? Trodde kun det var før de var gift de ikke kunne ha det moro
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: Nekter ikke for at jeg ikke kan bibelen, men om den virkelig nekter troende å sove sammen så er det ganske sykt! Er ikke alt lovlig når de er gift da? Trodde kun det var før de var gift de ikke kunne ha det moro Står det noe ted at jeg er enig i den fortolkningen du legger til grunn her? Du må lese og tolke selv. Anonymkode: 71ad8...97c
BMW 5-serie 535D Skrevet 30. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står det noe ted at jeg er enig i den fortolkningen du legger til grunn her? Du må lese og tolke selv. Anonymkode: 71ad8...97c Har ikke sakt det jeg, jeg bare spør om bibelen er slik eller ikke. Synes det er jævlig rart i såfall om det er realt
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Ja det er selvsagt greit for bibelen sin del Anonymkode: e9692...436
Testosteron Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 18 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Så på torget på tv2 der Andreas nørstrud så han ikke sover sammen med sin kone. Er virkelig bibelen slik at de som er gift ikke skal sove på samme rom eller samme seng? Ga han noen begrunnelse for hvorfor han ikke sover sammen med kona?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 22 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Så på torget på tv2 der Andreas nørstrud så han ikke sover sammen med sin kone. Er virkelig bibelen slik at de som er gift ikke skal sove på samme rom eller samme seng? Trodde kun det var de som ikke var gift som ikke skulle dele seng og rom? Om det virkelig er slik så hvordan kan man formere seg om nærhet er forbudt i bibelen?? Kristenfolket blir jo da utryddet! Det er vel en og annen ekstra innesnødd mørkemann som mener at all sex uten formål å lage barn er synd, også innenfor ekteskap. Noen mener jo det er synd å bruke prevensjon også. Og nå kjenner jeg ikke noe særlig til Andreas Nørstrud og hans holdninger til dette, men et kjapt Google-søk fortalte meg at han er ganske religiøs og allerede har seks barn. Så for å spekulere litt kan det jo tenkes det er en sammenheng her? Anonymkode: cc7cb...772 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel en og annen ekstra innesnødd mørkemann som mener at all sex uten formål å lage barn er synd, også innenfor ekteskap. Noen mener jo det er synd å bruke prevensjon også. Og nå kjenner jeg ikke noe særlig til Andreas Nørstrud og hans holdninger til dette, men et kjapt Google-søk fortalte meg at han er ganske religiøs og allerede har seks barn. Så for å spekulere litt kan det jo tenkes det er en sammenheng her? Anonymkode: cc7cb...772 5 barn og ei ung kone. Anonymkode: fde5b...6c1
Apis Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 Er da mange ektepar som har forskjellige soverom,, eller mange og mange, men mener det er ikke helt uvanlig og regner da det har med kvalitet på søvn å gjøre 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 22 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Har ikke sakt det jeg, jeg bare spør om bibelen er slik eller ikke. Synes det er jævlig rart i såfall om det er realt Sagt* Anonymkode: fde5b...6c1 1
Mystic woman Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Dette er da ingenting å lure på. Denne mannen sier og mener klart at småbarn er bare morens ansvar. Han som er mann, skal vel ikke ha nattevåk for en baby. Jeg er ikke spesielt kjent i Bibelen jeg heller, men har mine sterke tvil om det står at mann og kone ikke kan sove sammen på samme rom. Nørstrud sover nok på eget rom for sin egen bekvemmelighet. Endret 1. oktober 2018 av Mystic woman 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5 barn og ei ung kone. Anonymkode: fde5b...6c1 "Nå er «Farmen»-Andreas seksbarnsfar" Og der var forsåvidt forklaringen på at de ikke sover sammen også. Da kan han nemlig få sove i fred uten å forstyrres av ting som nattevåking med tvillingjenter, for sånt er kvinnfolkarbeid. Skikkelig kjernekar han der, et realt varp. Anonymkode: cc7cb...772 1
Mystic woman Skrevet 1. oktober 2018 #14 Skrevet 1. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5 barn og ei ung kone. Anonymkode: fde5b...6c1 Pluss en sønn fra et tidligere forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå