Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #1 Del Skrevet 18. mars 2005 føler at jeg ofte har slitne øyne selv om jeg ikke er fysisk sliten. finnes det noe som gjør at man får friske og opplagte øyne? hva med disse brillene med sånn blå guffe inni som man har på...hva hjelper egentlig de mot? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2005 #2 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva mener du med "slitne øyne"? Blir de tørre? Bruker du kontaktlinser? Jobber du i en jobb der det er tørt inneklima eller sitter mye foran skjermen? Jeg bruker linser, og har kjøpt noen øyendråper hos optiker til bruk ved tørre øyne. De hjelper, men var ganske så dyre (125,- for 5ml). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #3 Del Skrevet 18. mars 2005 Blir du sliten i øynene kan du kanskje trenge briller? Bruker du briller trenger du kanskje en annen styrke? Bruker du linser kan du enten bytte til en annen sort eller ta ut linsene og bruke briller i steden når du blir sliten i øynene. Jeg bruker linser og merker enkelte dager at jeg blir veldig sliten i øynene. Da tar jeg linsene ut og bruker briller og da er det problemet løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå