AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Noen som har tips til hvordan jeg skal tenke positivt på kveldene? Det er nemlig slik at jeg blir furten/sur og grublete hver kveld og jeg tror grunnen er at jeg ikke liker jobben min... Grubler mest på søndagskvelder, men noen ganger på hverdagen også. Jeg er på utkikk etter ny jobb men de gror ikke på trær... Tjener godt og har snille kollegaer der, men det er elendig ledelse og jeg føler meg litt lurt. Begynte å jobbe der for ca 1 år siden.. For å være helt ærlig så begynner jeg å bli litt redd for psyken min. Så med det ønsker jeg meg veldig gjerne tips til et bedre liv 😂? Anonymkode: fb732...254
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Har ingen gode tips. Gruer meg også til jobb i morgen. Skal be lederen min la meg gå. Ønsker å slutte såsnsrt som mulig, ikke gå ut oppsigelsestid, men det går sikkert. Orker ikke sove, for da kommer morgendagen så fort Anonymkode: e9c8b...a4d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Ts her: off da, det var ikke kjekt å høre. Hva er det som sliter deg ut? (Ref: orker ikke mer) Tøft av deg at du slutter da. Hvordan gjør du det med økonomi oppi alt dette? Anonymkode: fb732...254
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Vel, om du er sikker på at det er jobben som plager deg, så ville jeg satt alle kluter til for å finne en ny jobb. Om man begynner å lete aktivt, sende inn søknader osv, så vil det jo før eller siden dukke opp noe. Det kan være neste måned, eller om seks måneder, bare kjør på, søk på alt av interesse og relevans. Og mens man er i søknadsfasen så er det gjerne litt lettere å holde ut, fordi man vet at man er i ferd med å komme seg bort. Jobben er tross alt et sted man skal tilbringe veldig mange timer av livet, og det er ikke bra å gå i mistrivsel over lang tid. Man skal ta psyken og magefølelsen på alvor. Anonymkode: 3ff81...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå