Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt nyansatt men føler jeg har fått en god tone med alle. Men blir ikke klok på sjefen min.

Når vi er på tomannshånd sier han knapt et ord til meg, om han passerer min åpne kontordør er der ikke et ord eller blikk.

Med andre så er det alltid mye prat.

På samme tid snakker han mye om meg til andre. Nå sist på et møte jeg måtte droppe pga sykt barn var det mye skryt om meg og mine rolle og dette fikk jeg gjenfortalt av en kollega. 

Fredag bad han meg bli med på et seminar på kort varsel siden en kollega hadde blitt syk. Jeg prøvde å prate litt med han i pausene siden jeg ikke kjente noen andre der men fikk knapt ut et ord av han.

Dette er ikke ment som «klaging» men jeg liker å vite hvor jeg har folk, om det gir mening. Jeg har fått drømmejobben og vet jeg gjør det godt, men forstår ikke denne «kalde skulderen»...

Anonymkode: 4ad9d...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sjefen din er sjenert og ikke kjenner deg så godt enda. Mulig han er litt forsiktig til han ser videre hvordan du gjør det, ettersom det er ny jobb antar jeg at du er i prøvetid. 

Anonymkode: be74a...ce6

• Liker 4
Skrevet

Jo, kanskje..

Bare litt leit å føle at det er noe som skurrer uten at jeg har «fortjent» det.

Skrevet

Kanskje han er litt forelska i deg 😊

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Blueblizz skrev:

Både han og jeg er godt gift på hver vår kant så det tviler jeg på. Selv om vi hadde vært single hadde vi nok ikke vært hverandres type😉

Skrevet
8 hours ago, Blueblizz said:

Sikkert motsatt. Er vel mer redd for et #MeToo-opplegg og hele den regla.

Anonymkode: c7a20...041

Gjest BearMama
Skrevet (endret)

Noen er rett og slett veldig sjenert og trenger litt tid på å bli trygg på noen for småprat utenom jobbrelaterte ting. Litt spesielt med en sjef da de ofte er utadvendte, men så lenge han sier fine ting om deg og er fornøyd med jobben du gjør så får du bare slå deg til med ro at han ikke er av den pratsomme typen.

Endret av BearMama
Skrevet

Hører ut som han er litt betatt av deg. Men sikkert gift osv og holder da litt avstand. Jeg er gift selv ( er kvinne ). Blir jeg betatt av andre menn enn min mann så holder jeg meg unna og snakker minst mulig med personen. Det er fordi jeg ikke vil utvikle noe romantisk relasjon til det motsatte kjønn. Jeg blir lett forelsket og betatt. 

Anonymkode: b5159...dc9

Skrevet
14 hours ago, BearMama said:

Noen er rett og slett veldig sjenert og trenger litt tid på å bli trygg på noen for småprat utenom jobbrelaterte ting. Litt spesielt med en sjef da de ofte er utadvendte, men så lenge han sier fine ting om deg og er fornøyd med jobben du gjør så får du bare slå deg til med ro at han ikke er av den pratsomme typen.

Dette. Jeg hadde en sjef som var likedan. Det endret seg da han fikk sin første hund og vi kunne diskutere hundeoppdragelse og sammenligne valpebilder :fnise:

Noen tar det bare litt mer tid å bli kjent med enn andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt lik som sjefen din, er 100% sikker på at sjefen min enda ikke har blitt klok på meg. Det går seg til etterhvert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...