AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hei, om et par dager skal jeg overnatte hos fyren jeg liker veldig godt. Siden jeg skal overnatte hos ham så håper jeg at enkelte ting kommer til å skje, blant annet at vi kysser som vi ikke har gjort før og at det eventuelt leder til sex. Greia er at jeg er jomfru og vil veldig gjerne at det er han jeg liker skal ta jomfrudommen min. Jeg tenker bare på han hele tiden. Blir nesten gal, jeg håper at han også håper at vi skal ha sex osv. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem og vise at jeg vil ha ham, Hvordan gjør man det? Jeg skal også selvsagt respektere om han ikke vil ha sex, men hvordan takler man en eventuell avvisning. Takk på forhånd Anonymkode: 2e0cd...c41
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Jeg syns du skal snakke med han og fortelle at du er jomfru og spørre om han vil ligge med deg en avvisning er ikke livets undergang, bare å si ok med et smil og ikke ta det personlig. Anonymkode: 7cb75...b0a 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Hvor gammel er du? Anonymkode: bf5de...48c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: bf5de...48c 19 han er 21 Anonymkode: 2e0cd...c41
petterm Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Tror ikke du skal bekymre deg for at han ikke skal forstå at du ønsker sex. Det er vel bare å nyte det! Kysse, kose, kle av hverandre, kysse og kose mer. Fortell han at du har lyst/spør om han har lyst til å være din første. Ta god tid. Bli kjent med hverandres kropper. Ta det forsiktig og sørg for at du er ordentlig klar.. Husk kondomer! Lykke til! 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Fortell at det er første gang, og at du er usikker. Dersom det er tak i ham, blir han glad og forteller at han også er usikker. Gi dere god tid, kyss mye, og prøv å le sammen. Det kommer til å gå bra. Du er moden som debutant, og det skjer ikke på fest eller i baksetet på en gammel bil.
liljene Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Trenger du si at du vil ha han da? Jeg tror at så lenge du skal overnatte, så vil ting skje av seg selv. Gi deg selv god tid. Nyt det og ta vare på deg selv. Siden du ikke har hatt sex før, så vil det selvfølgelig gjøre vondt når du blir penetrert. Si også i fra om han vil noe du ikke liker. Det er greit å si nei til ting som føles ukomfortabelt. Hvis han er en fin fyr, så spør han på forhånd hvis det er noe som ikke er helt A4. Og om ting ikke skjer, så skjer det ikke. Det viktigste er å slappe av og prøve å være deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå