AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 er det mulig? jeg skal studere juss, men vil også ta økonomi. vil bli fort ferdig som mulig, så er det mulig å studere begge ting samtidig? Anonymkode: 67539...018
HalldirV2 Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det mulig? jeg skal studere juss, men vil også ta økonomi. vil bli fort ferdig som mulig, så er det mulig å studere begge ting samtidig? Anonymkode: 67539...018 Glem det.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Det er jo mulig, men jobbmulighetene dine bestemmes jo av karakterene dine så kan være dumt å få middels karakterer i jussen fordi du skulle lese til eksamen på BI. Ville også vurdert å ta økonomiutdannelsen ved UiO(samfunnsøkonomi) eller Høyskolen i Oslo og Akershus(økonomi og administrasjon) slik du får utdannelsen gratis. Anonymkode: 73ccc...b03 1
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2018 #4 Skrevet 30. september 2018 Har du kapasitet til det er det null stress.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #5 Skrevet 30. september 2018 Mulig, men ikke gøy. Vær forberedt på å prioritere studier hardt. Som en toppidrettsutøver (ego ego ego). Gjorde det selv med to masterstudier med samme «nivå» som de du nevner her. B i snitt på begge. Du bruker ikke all tid på studier, men all vilje, så alt annet bør lade deg opp ikke ut. Anonymkode: c4934...f1f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Spørsmålet er, "hva er vitsen". Å ha en bachelor i økonomi vil ikke gi deg noen voldsomme fordeler mtp jobb. Det du eventuelt trenger av økonomikunnskaper kan du tilegne deg senere. Anonymkode: 2e506...3de
Jr.Garcon Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: er det mulig? jeg skal studere juss, men vil også ta økonomi. vil bli fort ferdig som mulig, så er det mulig å studere begge ting samtidig? Anonymkode: 67539...018 De fleste har meeeer enn nok med å klare å fullføre jussen på normert tid, så da må du være en utrolig smart person. Er det dine første universitetsfag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå