Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig? jeg skal studere juss, men vil også ta økonomi. vil bli fort ferdig som mulig, så er det mulig å studere begge ting samtidig?

Anonymkode: 67539...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det mulig? jeg skal studere juss, men vil også ta økonomi. vil bli fort ferdig som mulig, så er det mulig å studere begge ting samtidig?

Glem det.

Skrevet

Det er jo mulig, men jobbmulighetene dine bestemmes jo av karakterene dine så  kan være dumt å få middels karakterer i jussen fordi du skulle lese til eksamen på BI. 

Ville også vurdert å ta økonomiutdannelsen ved UiO(samfunnsøkonomi) eller Høyskolen i Oslo og Akershus(økonomi og administrasjon) slik du får utdannelsen gratis. 

Anonymkode: 73ccc...b03

• Liker 1
Skrevet

Har du kapasitet til det er det null stress.

Skrevet

Mulig, men ikke gøy. Vær forberedt på å prioritere studier hardt. Som en toppidrettsutøver (ego ego ego).

Gjorde det selv med to masterstudier med samme «nivå» som de du nevner her. B i snitt på begge. Du bruker ikke all tid på studier, men all vilje, så alt annet bør lade deg opp ikke ut. 

Anonymkode: c4934...f1f

Skrevet

Spørsmålet er, "hva er vitsen". Å ha en bachelor i økonomi vil ikke gi deg noen voldsomme fordeler mtp jobb. Det du eventuelt trenger av økonomikunnskaper kan du tilegne deg senere. 

Anonymkode: 2e506...3de

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har meeeer enn nok med å klare å fullføre jussen på normert tid, så da må du være en utrolig smart person. 

Er det dine første universitetsfag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...