AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Mad mas og med på alle områder. Messenger, Snap og fb. Det holder på på å klikke for meg! Jeg liker alle, men jeg orker ikke hver hver kvarter hver dag. Svar og respons. Jeg orker ikke. Jeg slår av telefon fra i morgen. Og lydløs Jeg streiker. Flere ? Anonymkode: a0227...e34 2
NancyDrew Skrevet 1. oktober 2018 #2 Skrevet 1. oktober 2018 Deaktiverte fb for fem år siden. Angrer enda ikke et lite sekund. Slettet snap og opprettet ny der hvor jeg bare har de nærmeste som jeg faktisk vil se bilder av. Instagram følger jeg veldig, veldig få av de jeg kjenner. Bare de jeg synes legger ut interessante bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #3 Skrevet 1. oktober 2018 Javel. Gjør det. Ikke snakk om det. Du er en sånn talker, ikke sant? Cool. Dere får ting til å skje. Anonymkode: d92db...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #4 Skrevet 1. oktober 2018 Slettet snap etter to uker. Aldri mer snap her altså, for et stress!! Anonymkode: 06eb9...095 4
Katten.2.0 Skrevet 1. oktober 2018 #5 Skrevet 1. oktober 2018 Tror mobilen min har vært på lydløs i 6-7 år nå, med unntak av viktige situasjoner. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2018 #6 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har ingen av delene og har ikke hatt det heller, men jeg kunne godt ha tenkt meg å sove i tre døgn uansett. 3
linsejesus Skrevet 1. oktober 2018 #7 Skrevet 1. oktober 2018 Slå av varslinger og sjekk heller appen når du selv føler for det. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #8 Skrevet 1. oktober 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har ingen av delene og har ikke hatt det heller, men jeg kunne godt ha tenkt meg å sove i tre døgn uansett. Jeg sov ihvertfall veldig godt helt till 11 i dag 😄 Ble ikke vekket av piping og lyder. Måtte sjekke, og det var seriøst 12 meld på Messenger bare. Jeg skrev rett og slett at jeg ble utilgjengelig en uke. At alt var bra, men jeg måtte ta et avbrekk fra sosiale medier. Fikk tomler opp, så tror flere skjønner 😄 Anonymkode: a0227...e34 1
exictence Skrevet 1. oktober 2018 #9 Skrevet 1. oktober 2018 Jeg har aldri forstått det der med avhengighet av sosiale medier. Kan man ikke bare la være å se/sjekke hvis man ikke vil? 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #10 Skrevet 1. oktober 2018 Du vet at hvis du ‘sier’ det er sjansen lav for at det skjer. Så ikke gå rundt og gnål om drømmer. Gnål om de etter du har oppnådd det. For faen. Hater slike folk. Anonymkode: d92db...cdb
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #11 Skrevet 1. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet at hvis du ‘sier’ det er sjansen lav for at det skjer. Så ikke gå rundt og gnål om drømmer. Gnål om de etter du har oppnådd det. For faen. Hater slike folk. Anonymkode: d92db...cdb Hæ? Anonymkode: 06eb9...095 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #12 Skrevet 1. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 06eb9...095 Ja, AB sier noe der. Gnål fører ikke til en dritt. Bare gjør det! Anonymkode: 20838...4e8
FrodeF Skrevet 1. oktober 2018 #13 Skrevet 1. oktober 2018 3 timer siden, exictence skrev: Jeg har aldri forstått det der med avhengighet av sosiale medier. Kan man ikke bare la være å se/sjekke hvis man ikke vil? Nei, folk flest er idioter som ikke klare det.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 #14 Skrevet 1. oktober 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, AB sier noe der. Gnål fører ikke til en dritt. Bare gjør det! Anonymkode: 20838...4e8 Slutt å gnål. Anonymkode: 0d204...f2a
Gasellen Skrevet 1. oktober 2018 #15 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) Jeg skrur av mobilen av og til og tar en dag hvor jeg bare ligger i senga. Det beste jeg vet Endret 1. oktober 2018 av Gasellen 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #16 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har begrenset min tilgjengelighet en del. I innstillingene på apper eller mobilinnstillingene kan man skru av push-varsler, noe jeg har gjort for de fleste av sosiale medier. Jeg har stort sett telefonen på lydløs, og kan fint legge den helt bort om jeg føler for det. Telefonen blir igjen i stua når jeg legger meg om kvelden. Det finnes også en ikke forstyrr-funksjon på mange telefoner. Man kan faktisk verne om seg selv, og bestemme hvor tilgjengelig man gjør seg. Om folk ikke er vant til å nå deg helt umiddelbart til enhver tid, forventer de faktisk heller ikke umiddelbare svar. Anonymkode: b3a2c...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #17 Skrevet 6. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begrenset min tilgjengelighet en del. I innstillingene på apper eller mobilinnstillingene kan man skru av push-varsler, noe jeg har gjort for de fleste av sosiale medier. Jeg har stort sett telefonen på lydløs, og kan fint legge den helt bort om jeg føler for det. Telefonen blir igjen i stua når jeg legger meg om kvelden. Det finnes også en ikke forstyrr-funksjon på mange telefoner. Man kan faktisk verne om seg selv, og bestemme hvor tilgjengelig man gjør seg. Om folk ikke er vant til å nå deg helt umiddelbart til enhver tid, forventer de faktisk heller ikke umiddelbare svar. Anonymkode: b3a2c...dbf Kunne ikke vært mer enig i siste avsnitt. Har alltid tlf på lydløs og alle jeg kjenner vet det, derfor er det ingen forventninger om at jeg hele tiden skal være utilgjengelig heller. Ser på barna til venninner som tilogmed sitter med mobilen ved middagsbordet. Hører de et pling er det rett på mobilen. Har ikke tid til å nye maten eller prate, må svare! Jeg tror ikke det er bra å hele tiden føle at man må svare på mld og være tilgjengelig, ser på noen av disse ungene til venninner at de sliter med å være tilstede i øyeblikket. Anonymkode: aff5f...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå