Gå til innhold

Flytur med 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert mange sånne tråder- men oppretter en ny allikevel. 

Vi har ei på to år- og vi skal snart ut å fly. Ca 6 timer.

tips til aktiviteter?

ang mobil: det er mulig å ha den på flymodus, og spille spill? Har en del av det.

Jeg er litt grønn på å laste ned filmer osv på mobil. Går det an å laste ned noe, uten å ha Netflix el? Hun liker peppa, Karsten og Petra og generelt alt som går på NRK super;) 

tips elllers tas også i mot med takk:)

Anonymkode: bd0e0...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt med iPad som hun kan spille på. Evt telefon om dere ikke har iPad, men for min del synes jeg det er praktisk å ha tilgang til telefonen min selv om barnet spiller. De kan settes i flymodus og brukes i flyet, utenom takeoff og landing. Et annet tips er å ta med noen helt nye leker som hun først får på flyet. Da er det noe nytt som fenger en liten stund. Ta også med feks puslespill eller andre ting som hun kan «putle med». Småsnacks som rosiner, smoothie, og ellers sånne småtterier er også gode å ha til å plukke litt med. Husk også at det er mer sjarmerende med foreldre som går små turer i midtgangen med en blid unge enn foreldre som på død og liv skal holde barnet i setet sitt for ikke å være i veien 🙂 ta selvsagt hensyn til kabinpersonalet og andre passasjerer. 

Anonymkode: 525c8...4f5

Skrevet

Takk for svar! Fine tips🤗 

Anonymkode: bd0e0...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...