Gå til innhold

Jobbforslag for person med handicap i ben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hva slags jobber kan passe en person som sliter med smerter og begrenset bevegelse i hofteledd ca. 30 % av tiden ? 

Ser etter jobber, men jeg må utelukke svært mange jobber på grunn av at leddet vil ikke tåle jobben. 

Andre jobber krever utdannelse jeg ikke har. 

Salg er jeg helt håpløs i, så salg passer ikke. I ni og ne finner jeg en jobb det går ann å søke på, men de blir som regel besatt av andre. 

Anonymkode: f7c5c...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som jobbet mange år som resepsjonist, uten å ha utdanning. 

Assistent i skole, kanskje? Da kan man evt. sitte om smertene blir store. I barnehage og sykehjem blir det værre. Tyngre tak. 

Kan du skrive? Mange lokalaviser betaler honorarer for artikler og bilder fra nærmiljøet 

Hva er du god på? Er du flink med barn? Kunne du f. Eks. vært fosterhjem eller besøkshjem? 

Skrevet
26 minutter siden, Frostrose skrev:

Jeg har en venninne som jobbet mange år som resepsjonist, uten å ha utdanning. 

Assistent i skole, kanskje? Da kan man evt. sitte om smertene blir store. I barnehage og sykehjem blir det værre. Tyngre tak. 

Kan du skrive? Mange lokalaviser betaler honorarer for artikler og bilder fra nærmiljøet 

Hva er du god på? Er du flink med barn? Kunne du f. Eks. vært fosterhjem eller besøkshjem? 

Hvordan får man resepsjonist jobb? Det er ikke en ledig resepsjonist jobb på nettet her jeg bor. 

Skoleassistent har jeg vært, ikke for meg det er for mye frem og tilbake springing. 

Skrive ja kanskje det er artig😊 men jeg er ikke veldig god i norsk. 

Jeg er flink til håndarbeid. Jeg har prøvd å få jobb som håndarbeids lærer, men det hsr jeg ikke fått dessverre. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man resepsjonist jobb? Det er ikke en ledig resepsjonist jobb på nettet her jeg bor. 

Skoleassistent har jeg vært, ikke for meg det er for mye frem og tilbake springing. 

Skrive ja kanskje det er artig😊 men jeg er ikke veldig god i norsk. 

Jeg er flink til håndarbeid. Jeg har prøvd å få jobb som håndarbeids lærer, men det hsr jeg ikke fått dessverre. 

Jeg ville sendt noen åpne søknader. 

Håndarbeidslærere er stort sett lærere i bunn. Man må kunne undervise i håndarbeid. Det nytter ikke å bare være flink selv 

Hva med en etsy-butikk hvor du selger håndarbeidene? 

Skrevet

Jeg har levert mange åpne søknader, har aldri fått jobb slik. 

Det er mange lærere jeg vet om som ikke har gjort ferdig lærerutdanning når de startet som lærere. Kunne ha siktet mot lærer kvalifikasjon, men en slik mulighet har jeg ikke fått. 

Etsy butikk tjener man ikke en lønn med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...