Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, WCKD skrev:

Jeg håper alle du noen gang er sammen med er notorisk utro mot deg uten at du noensinne finner ut av det.

For du bryr deg jo ikke om at partneren din knuller på alt som kan puste, eller hva?

Knuller akkurat de det passer meg uten at du skal bry deg det minste grann.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex med en kollega hver eneste gang vi er på jobbreise. (4-5 ganger i året). Det har bare blitt en fantastisk deilig vane! Vi snakker aldri om det ellers, og det er ikke en gang kleint i hverdagen... Men det har vært noen pinlige turer i hotellgangene om natta 😂. Tror vi begge skjønner at vi bare møtte hverandre for sent. (Han er gift, jeg er singel). 

Anonymkode: 162cf...cd9

Samme situasjon her - dvs. det har skjedd en gang, og vil snart skje igjen. 

Har det helt greit rundt hverandre til daglig.

Anonymkode: 48c58...b3a

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

På mine tre første arbeidsplasser, I forskjellige konsern, så knulla jeg 25 til 35 damer eller så. Hadde jeg vært dame og I denne tid så kunne jeg  helt sikkert ha fått halvparten av de sparket for seksuell trakassering. 

Synd samboeren mi ikke syntes det var like artig å aldri få tak I meg på kvelden og natten når jeg var på jobbreise

Anonymkode: ada56...86e

Unnskyld meg, men var dette en del av dine oppgavene på jobben?🤭

Skrevet

Har aldri prøvd det, og har heller ingen planer om å prøve. 

You don’t shit where you eat. 

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

På mine tre første arbeidsplasser, I forskjellige konsern, så knulla jeg 25 til 35 damer eller så. Hadde jeg vært dame og I denne tid så kunne jeg  helt sikkert ha fått halvparten av de sparket for seksuell trakassering. 

Synd samboeren mi ikke syntes det var like artig å aldri få tak I meg på kvelden og natten når jeg var på jobbreise

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex med en kollega hver eneste gang vi er på jobbreise. (4-5 ganger i året). Det har bare blitt en fantastisk deilig vane! Vi snakker aldri om det ellers, og det er ikke en gang kleint i hverdagen... Men det har vært noen pinlige turer i hotellgangene om natta 😂. Tror vi begge skjønner at vi bare møtte hverandre for sent. (Han er gift, jeg er singel). 

Anonymkode: 162cf...cd9

20 timer siden, WCKD skrev:

Har du ingen verdighet?

Hvem blir slutshamet? Mannen som er notorisk utro eller hun single som har et forhold til en gift mann? Hun selvsagt 😡😡😡- hadde håpet vi hadde kommet litt lengre i 2018, men dengang ei. 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner bare ikke hvordan dere supermoralister og surkjerringer, kan få det til at man sårer og splitter når ingen vet noe som helst ????    Det er ikke all utroskap som handler om naive ungjenter, og gifte menn som lover å gå fra kona.  

Men det nytter vel ikke å forklare dere, der MÅ bare legge dere i å bry dere.  Hvorfor går dere inn på slike tråder hvis formålet er bare å fordømme og rakke ned på andre ??  Kan ikke ha det helt godt spør du meg.

Anonymkode: 5d141...987

Hva bryr du det egentlig hva vi moralister skriver om du er superhappy med det du driver med? 

Om du i ditt eget sinne ikke bryr det i hele tatt hva du gjør mot andre mennesker?

Din partner har da lov å pule andre og du føler deg ikke tråkket på?

Anonymkode: 12ee0...6b2

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva bryr du det egentlig hva vi moralister skriver om du er superhappy med det du driver med? 

Om du i ditt eget sinne ikke bryr det i hele tatt hva du gjør mot andre mennesker?

Din partner har da lov å pule andre og du føler deg ikke tråkket på?

Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av jeg heller.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort det. En god opplevelse

Anonymkode: 46e25...2cf

Skrevet

Har klint med maaange på julebord/jobbfest.

Anonymkode: 3aa22...115

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av jeg heller.

Du må regne med å bli tatt med byksene nede en eller annen gang eller bli konfrontert enten som elskerinne eller som den bedratte om det er det du henviser til her. De fleste blir tatt til slutt.  Og å trenge å stå skolerett på arbeidsplassen foran en sint kona.... Da blekner de kule puleminnene fort

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rumos skrev:

Hvem blir slutshamet? Mannen som er notorisk utro eller hun single som har et forhold til en gift mann? Hun selvsagt 😡😡😡- hadde håpet vi hadde kommet litt lengre i 2018, men dengang ei. 

Hun blir slutshamet fordi det er HUN som deltar i denne tråden. Hadde mannen deltatt her, ville han fått kritikken. Det er da helt naturlig.

Vær du trygg på at vi som slutshamer single damer som ligger med gifte menn, hadde hivd mannen vår ut på flekken om han hadde tatt seg en elskerinne. Integritet, kalles det.

Anonymkode: a0864...2f1

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er dere ikke redde for å bli tatt? At noen skal si noe til ektefelle/ samboer/ kjæreste? Hva er grunnen til at dere gjør dette? 

Anonymkode: 40eb8...957

For min del så har jeg vært mest med single kolleger, men han siste nå er gift. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg er litt betatt av han, og sexen er fantastisk. Det var forøvrig han som startet med å kurtisere meg, jeg har forholdt meg ganske passiv og han har tatt initiativ alle ganger vi har vært bortpå hverandre. Ikke at jeg tror det renvasker meg hos moralpolitiet eller at jeg er spesielt bekymret for å brenne i helvete, men det kan jo være greit å ha litt perspektiv, det er ikke alltid det er en forlokkende hulder sin skyld at en mann er utro.

Man må jo bare være veldig diskret de gangene man faktisk gjør noe over grensen, i verste fall så er det noen som ser på oss at vi har en god tone, men så lenge man aldri blir tatt med buksene nede så har de ikke så mye mer å fortelle ektefellen enn at det kan se ut som vi har et godt øye til hverandre. Men ja.. jeg har nå også selv lurt litt på hvordan han tør, det er jo han som har mest å tape her, det er lavere risiko for meg. 

Anonymkode: c1114...53d

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun blir slutshamet fordi det er HUN som deltar i denne tråden. Hadde mannen deltatt her, ville han fått kritikken. Det er da helt naturlig.

Vær du trygg på at vi som slutshamer single damer som ligger med gifte menn, hadde hivd mannen vår ut på flekken om han hadde tatt seg en elskerinne. Integritet, kalles det.

Tror ikke du leste alle de jeg siterte. «HAN» deltar også i denne tråden, dvs en notorisk utro mann. 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Rumos skrev:

Tror ikke du leste alle de jeg siterte. «HAN» deltar også i denne tråden, dvs en notorisk utro mann. 

Ok, beklager.

Mulig slutshamingen har noe med at kvinner er mer kritiske til kvinner, enn til menn. Altså - vi forventer en høyere standard og moral fra kvinner enn fra menn.

Skrevet
4 timer siden, Frida.B skrev:

Unnskyld meg, men var dette en del av dine oppgavene på jobben?🤭

Langt derifra. 25 til 35 høres kanskje mye ut, men hvis du fordeler det over en ti års periode, med ca 120 reisedøgn I året så var det ikke så ofte det skjedde. Det beste sexen var forøvrig med de eldste kvinnene, I midten av førtiårene, mens jeg var I midten av tyve årene.  Fin lærdom å ta med seg I livet, og absolutt å anbefale. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, beklager.

Mulig slutshamingen har noe med at kvinner er mer kritiske til kvinner, enn til menn. Altså - vi forventer en høyere standard og moral fra kvinner enn fra menn.

Antar det er det siste du skriver som gjelder? Mange kvinner OG menn forventer en høyere «moral» for kvinner ja, omtrent som de fleste tenkte da min bestemor var ung. Heldigvis er det flere og flere som ikke tenker sånn. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaller det projeksjon av frykten for at egen partner er utro og at en selv ikke er bra nok.

Ingenting er bedre mot lav selvfølelse enn å tråkke på andre.

Skrevet (endret)
8 timer siden, Rumos skrev:

Antar det er det siste du skriver som gjelder? Mange kvinner OG menn forventer en høyere «moral» for kvinner ja, omtrent som de fleste tenkte da min bestemor var ung. Heldigvis er det flere og flere som ikke tenker sånn. 

Kvinner er utro i like stor grad som menn, det viser seg at kvinner også anser menn som er i forhold som bedre enn single menn. Altså har de lavere terskel for å bryte inn i et forhold for å "rappe" en annen kvinnes mann når de er single. 

Dette har de fleste fått med seg i 2018. Er ikke det flott? 

Endret av RoH
  • Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg kaller det projeksjon av frykten for at egen partner er utro og at en selv ikke er bra nok.

Ingenting er bedre mot lav selvfølelse enn å tråkke på andre.

Så du er ikke redd for å bli forlatt, bedratt, løyet for? De fleste som har opplevd dette ønsker ikke ha denne opplevelsen om igjen. 

• Liker 2
Skrevet

Er forlovet med en kollega, så ja ;) Samme arbeidsgiver og arbeidssted, men ulike avdelinger, så vi går heldigvis ikke oppå hverandre når vi er på jobb. 

Har også ligget med kolleger på tidligere arbeidsplasser, men da typ deltidsjobb ved siden av skole/studier og med folk jeg kjente fra før/utenfor jobb. 

Anonymkode: 05768...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...