Gjest Betty Boop Skrevet 18. mars 2005 #1 Skrevet 18. mars 2005 Kopiér teksten under inn i deres innlegg og skriv dere på. Den datoen som får flest på listen vinner - hva syns dere? Torsdag 31. mars (kveld): Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Søndag 3. april: Betty Boop
Miori Skrevet 18. mars 2005 #2 Skrevet 18. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori Søndag 3. april: Betty Boop Miori
TeddyToria Skrevet 18. mars 2005 #3 Skrevet 18. mars 2005 Alt ble jo så usikkert pga. lappen og jobben til sambo, men hvis jeg kan, så kan Teddy følgende: Torsdag 31. mars (kveld): Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Søndag 3. april: Betty
Calla Skrevet 18. mars 2005 #4 Skrevet 18. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Cons Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Søndag 3. april: Betty
Snutus Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Søndag 3. april: Betty Snutus
Calla Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Får nesten skrive meg inn på nytt siden du glemte å ta med meg Snutus... neida... Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Søndag 3. april: Betty Snutus Miori
Snutus Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Får nesten skrive meg inn på nytt siden du glemte å ta med meg Snutus... neida... Miori :oops: Det skal aldri skje igjen.
Olifant Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Supert initiativ! Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Tomias Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias
Gjest Formosiss Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Håper ikke dette er noe slikt for bare de som skal gifte seg? Hm. Skriver meg nå på likevel jeg ;-P Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Formosiss Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Tomias Formosiss Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss
Gjest maki.... Skrevet 20. mars 2005 #12 Skrevet 20. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Formosiss Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias maki Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Tomias Formosiss maki Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss maki
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 #13 Skrevet 20. mars 2005 Nå ser det ut til at jeg ikke kan noen av dagene. Helgen etter hovedoppgaveinnlevering blir nok travel, ser det ut til. (Og dagen før innlevering er selvsagt uaktuell).
Olifant Skrevet 20. mars 2005 #14 Skrevet 20. mars 2005 Hmm, da ser det ut som om jeg ikke kan på lørdagen allikevel... Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Formosiss Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus maki Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Formosiss maki Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss maki
Minerva Grey Skrevet 25. mars 2005 #16 Skrevet 25. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Formosiss Minerva Grey Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus maki Minerva Grey Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Formosiss maki Minerva Grey Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss maki Minerva Grey Min kjære har bursdag på torsdagen, men har ikke sagt noe om når han har tenkt å feire - med andre ord vet jeg ikke sikkert hvilken kveld jeg kommer til å være opptatt, men har bare satt av torsdagen i første omgang. Så får vi se hva som skjer med helgen. Uansett bør jeg kunne snike meg innom en stund - har aldri vært på noe slikt før, og siden min kjære er litt allergisk mot bryllupsmas akkurat nå hadde det vært fint å få pludre litt 'rosa-stjerne-hjerte'-prat med andre interesserte.
Bokalven Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Mulig jeg kan på fredag, men skal nok ut på kvelden.
Bokalven Skrevet 28. mars 2005 #19 Skrevet 28. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus Tomias Formosiss Minerva Grey lunacia (kanskje) Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori TeddyToria Snutus maki Minerva Grey Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori TeddyToria Formosiss maki Minerva Grey Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss maki Minerva Grey
Olifant Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 Torsdag 31. mars (kveld): Snutus Cons Tomias 3 Fredag 1. april (kveld): Betty Boop Miori Snutus Tomias Formosiss Minerva Grey lunacia (kanskje) 7 Lørdag 2. april (ettermiddag): Betty Boop Miori Snutus maki Minerva Grey Tomias 6 Lørdag 2. april (kveld): Betty Boop Miori Formosiss maki Minerva Grey Tomias 6 Søndag 3. april: Betty Snutus Miori Tomias Formosiss maki Minerva Grey 7 Sa er det like mange på fredag og søndag så fremt Lunacia kommer på fredag. Hva tenker dere jenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå