AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1 Skrevet 30. september 2018 Hei alle sammen! Jeg har tørr, dehydrert og uren hud. Er så lei av å bruke hundrevis på serumer og kremer som ikke hjelper... Kan jeg bare bruke honning som maske for eks? Eller olivenolje til fukt? Eller vil det gi meg mer uren hud? Håper på svar. Anonymkode: 7c2bf...c15
Frostrose Skrevet 30. september 2018 #2 Skrevet 30. september 2018 Selvfølgelig! Det er en myte at olje gir uren hud. Så lenge du bruker gode produkter går det veldig fint. Avokado er også veldig godt for tørr hud. Agurk hjelper for å få mer fukt.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #3 Skrevet 30. september 2018 Du kan fint ta noen dråper olivenolje i nattkremen eller hudrensen din, og massere ansiktet med i fem minutter når du dusjer. Honning brukes som hjemme-ansiktsmaske. Men min erfaring med det er at om den sitter på for lenge fikk jeg kviser. Når jeg brukte honning med litt sukker i som en ansiktsskrubb og skylte av etter noen minutter gikk det bra Anonymkode: aeb4c...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå